Povratak legende: Ovo je novi Renault 5 za 21. vek

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dex
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • hot tech

    16. januar 2021 | 23:27

    hot tech skraceno od hot technology (hot teknologi) znaci hot tek mije hot tec

  • ssss

    15. januar 2021 | 01:34

    Po meni je trebalo ostaviti istu liniju (u tome je draz), a entreijer osavremeniti. Ovako nista sem imena nije isto.

  • Dieselgate

    14. januar 2021 | 20:21

    Nije loš, mada postoji i lepši prototip petice. Nešto su smuvani farovi, ne prate u potpunosti originalan oblik, a to je ključno za prepoznatljivost modela... Pogon svakako treba da bude kompletan, ne samo električni.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA