Moj Megan iz 2001. ima prepoznavanje paničnog kočenja, a zove se "brake asist". Takođe ima elektronsku distribuciju kočione sile koja usmerava veću kočionu silu onom točku koji to najviše zahteva.
Sve sami laseri, senzori i kamere, čija popravka i zamena košta kao da je sa Jupitera uvezeno. Mislim nije problem Nemcu ili Francuzu da plati popravku 900 evra ali nama gde je prosečna plata 500 evra, to predstavlja udar na džep. A donošenjem raznih zakona, teraju narod da kupuje "novije automobile" ( krš izrabljen na Zapadu), koji počinje da se kvari upravo kod nas
Mile
Ja vozim Mercedes i rasim u Becu za nas je sitnica takva popravka
Podelite komentar
Žile Francuz
Moj Megan iz 2001. ima prepoznavanje paničnog kočenja, a zove se "brake asist". Takođe ima elektronsku distribuciju kočione sile koja usmerava veću kočionu silu onom točku koji to najviše zahteva.
Podelite komentar
Bacara
@Žile Francuz
Tako je nema auta do Renaulta 💪
Podelite komentar
Vlada
Sve sami laseri, senzori i kamere, čija popravka i zamena košta kao da je sa Jupitera uvezeno. Mislim nije problem Nemcu ili Francuzu da plati popravku 900 evra ali nama gde je prosečna plata 500 evra, to predstavlja udar na džep. A donošenjem raznih zakona, teraju narod da kupuje "novije automobile" ( krš izrabljen na Zapadu), koji počinje da se kvari upravo kod nas
Podelite komentar
Auspuh
@Vlada
Kome prosek 500€..?
Podelite komentar