Sve više automobila ga ima, a veliki broj vozača ne zna šta je to
Označava se skraćenicom ADAS i objedinjuje brojne elektronske sisteme koji se nalaze u savremenim automobilima
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mile
Ja vozim Mercedes i rasim u Becu za nas je sitnica takva popravka
Žile Francuz
Moj Megan iz 2001. ima prepoznavanje paničnog kočenja, a zove se "brake asist". Takođe ima elektronsku distribuciju kočione sile koja usmerava veću kočionu silu onom točku koji to najviše zahteva.
Vlada
Sve sami laseri, senzori i kamere, čija popravka i zamena košta kao da je sa Jupitera uvezeno. Mislim nije problem Nemcu ili Francuzu da plati popravku 900 evra ali nama gde je prosečna plata 500 evra, to predstavlja udar na džep. A donošenjem raznih zakona, teraju narod da kupuje "novije automobile" ( krš izrabljen na Zapadu), koji počinje da se kvari upravo kod nas