Kultni Renault 4 je automobil širom sveta prodat u preko osam miliona primeraka, tokom tri decenije koliko se zadržao u proizvodnjii. Njegov naslednik, Renault 5 je, u svoje dve generacije, premašio tu brojku za čitav milion.
Posle brojnih želja i nezvaničnih najava, dva legendarna modela bi sada i zaista mogla ponovo da ožive u modernoj verziji, i pored toga što je francuski proizvođač odavno arhivirao njihova imena.
Ona su se, međutim, pojavila u planovima za budućnost kao mogući lek za poboljšanje prodaje, kao i u okviru strategije razvoja novih modela usmerenoj na razvoj vozila tzv. nulte emisije (ekološka vozila sa nultom emisijom izduvnih gasova). Informacije o tome objavio je sajt Automotive News Europe, pozivajući se na neimenovani izvor upoznat sa planovima Renaulta.
Francuski proizvođač je prošle godine objavio plan da uštedi dve milijarde evra u nardne tri godine (na šta je svakako uticalo i poslovanje tokom pandemije korona virusa).
Jedan od aspekata te strategije uštede je i fokusiranje na proizvodnju manjeg broja profitabilnijih modela (npr. električni automobili i SUV/krosover modeli).
To bi, međutim, moglo da se desi već za dva dana, budući da je izvršni direktor Renault grupe Luka de Meo, za 14. januar, najavio da će saopštiti buduću strategiju te francuske kompanije.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Gt turbo
Imao oba super autici al gt turbo se ne zaboravlja...
Podelite komentar
Gasolina
Nikad to neće biti isti auto...
Podelite komentar
Markoni
Ja imao crni reno 5 gordini 1983 godiste divan auto je bio! Imao je 5 brzina samo sto je umesto broja 5 bilo slovo E (ekonom voznja) 😁😁😁
Podelite komentar