Veliki poglavica sa 300 "konja": Ovo je novi Jeep Grand Cherokee

  • 3

Nakon više od decenije provedene na globalnom tržištu, došlo je vreme da se kupcima napokon predstavi i nova generacija modela Jeep Grand Cherokee, koji je svetlost dana prvo ugledao u Americi, što je i očekivano, i to u produženoj "L" verziji.

To znači da će na severno-američkom tržištu, produženi Grand Cherokee biti dostupan i sa trećim redom sedišta, odnosno sa mogućnošću prevoza do sedam osoba, dok će evropsko tržište dobiti standardnu, nešto kraću verziju ovog SUV-a, sa "samo" dva reda sedišta, za pet osoba.

Ono što odmah pada u oči kod novog velikog terenca je to što je Jeep iskoristio dosta dizajnerskih rešenja koja su nedavno debitovala na konceptu Grand Wagoneer, pre svega, izgled prednjeg dela vozila sa već prepoznatljivim grilom sa sedam vertikalnih "proreza".

Imajući u vidu da je ovo američki model, ne treba da iznenađuje činjenica da se u ponudi nalaze dva benzinca velika zapremine: V6 Pentastar zapremine 3,6 litara sa 290KS, kao i čuveni V8 HEMI od 5,7 litara sa 357 "konja". Naravno, u Evropi će Grand Cherokee najverovatnije dobiti manji turbo benzinac, turbo dizel motor, kao i hibridnu 4xe verziju.

Jeep je ponudio i tri opcije sistema 4X4 pogona: Quadra-Trac I, Quadra-Trac II i Quadra-Drive II. Opciono će biti dostupan i Quadra-Lift sistem vazdušnog oslanjanja koji omogućava povećanje klirensa do 60, odnosno spuštanja do 46 milimetara, u slučaju ulaza, odnosno izlaza iz garaže, na primer.

Što se tiče enterijera, tu je napredak najočigledniji, što i ne čudi, imajući u vidu da je prethodnik na tržištu proveo čak 10 godina. Iza novog, 4-krakog upravljača nalazi se 10,25-inčna digitalna instrumentacija sa navigacijom dok se na centralnoj konzoli nalazi 10,1-inčni infotejnment displej sa Uconnect 5 oprativnim sistemom.

Ono što će mnogi vlasnici aktuelnog Grand Cherokee primetiti jeste i odsustvo klasične ručice menjača, koju je sada zamenio rotacioni selektor dok se na volanu, sa zadnje strane, nalaze i tzv. polugice za manuelnu promenu stepena prenosa.

Cena vozila za sada nije poznata, ali se očekuje da bude osetno viša u odnosu na aktuelni model, koji u Americi startuje od 34.220 dolara. U ponudi će biti tri osnovna paketa - Limited, Overland i Summit, koja se razlikuju ne samo po opremi, već i po osnovnoj nameni.

(Telegraf.rs/TopSpeed)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    10. januar 2021 | 17:33

    Mnogo je dobar enterijer, iako ne volim ove digitalne stvarčice, ovde je savršeno uklopljeno sve. Pravi američki volan. Spolja je isto dobar, kalsičan SUV, to je ono što volim kod Amerikanaca, bez anemičnih oblika, samo muški, snažan dizajn.

  • j

    10. januar 2021 | 21:08

    Bjezite od Američkih Auta Nisu Se Pokazali kao Kvalitetni Automobili.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA