Sportska verzija Škode Octavije dobila je najsnažniji dizel motor do sada ugrađen u taj model. Moćnijem 2.0 TSI turbo-benzincu sa 245KS, hibridnoj i CNG verziji, pridružuje se dvolitarski TDI motorom sa 197 "konja".
Iako je slabiji od TSI benzinca, pametno osmišljena konstrukcija, lagani aluminijumski blok, snažan obrtni momenat, sedmostepeni DSG menjač sa kratkim stepenima prenosima i novo lakše kvačilo omogućavaju mu isto tako dobre performase.
Prenos snage se vrši na sva četiri točka, a novi elektronski sistemi reaguju brže, omogućavajući da se snaga motora prenosi tamo gde je najpotrebnija. Tako, na primer, kada se nova Octavia vRS nađe u krivini, elektronika peraspoređuje snagu na spoljne točkove, kako bi automobil brže i stabilnije prošao kroz krivinu.
Vizuelno, dizel se ne razlikuje mnogo od ostalih verzija Octavije vRS. Sve imaju iste agresivnije prednje i zadnje branike sa difuzorima vazduha, crne retrovizore i sportske detalje duž karoserije, uključujući i zadnji difuzor i "repni" spojler.
Sporski karakter ogleda se i u hromiranim izduvnim cevima i posebnim aluminijumskim felnama.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bracki
Zadnji dio kopija A3 sa produzenim gepekom...
Podelite komentar