Проблем је био толики да се огласила и А. Меркел, али су испоручиоци остали на својим позицијама и објаснили да преносне таксе, снижавање напона са виског преноса, преузимање са трафо станица где је то могуће, па поново повећавање снаге, једноставно не може коштати мање.
Ajde molim Vas,ko bre piše tekstove,nigde u svetu se ne naplacuje tolika cena!prosle gofine sam na test od mesec dana sam koristio golf 7 2019 godiste full elektro vozilo.punio ga na kucnoj instalaciji preko noci,svaki dan prelazio po 100-150km i racun se bukvalno nije pomerio za 1000 dinara na gore.Odrzavanja nema! Na 60.000 prvi servis provere kocnica,sledeci na 120.000 km.vozi se bukvalno za dzabe jer 100km kosta 50 dinara.jedini problem je cena samog vozila.
Električni automobili imaju manje delova od hibrida, njihova proizvodnja je jeftinija i zahteva manje radne snage, a oni su u istoj kategoriji, ipak skuplji?! I tu proizvođači deru kožu sa leđa kupaca. Kompletan transport danas proizvodi 3% štetnih gasova, a stočarska proizvodnja 18%. Niko to ne spominje, dok jedan deo planete gladuje, zapad nemilice baca hranu. Pravilnom raspodelom hrane i smanjenjem stočarske proizvodnje, za kratko vreme bi se postigli neverovatni efekti. O termoelektranama da ne pričamo, a one i dalje rade. Zbog čega niko ne proizvodi hibride sa pogonom na metan? Znači, ovde se uopšte ne radi o brizi o ekologiji, već o zaradi i bogaćenju pojedinaca, pod izgovorom nove tehnologije.
Naravno da je samo interes pojedinaca u pitanju... Ima i onih koji veruju da su el automobili resenje al vec je nepobitno dokazano da nije! Puno je nedorecenih stvari vezano za elektricne al s vremenom se ce to doc na svoje i nadam se da ce svatko moci birat sto zeli vozit!!!
Ne znam odakle izvlačiš podatke (ne daješ izvor) ali ne odgovaraju stvarnosti. Prema podacima C2ES iz 2013. godine 15% zagađenja stiže iz saobraćaja a 11% iz poljoprivrede. Dodatnih 8.4% odlazi na ostalo sagorevanje goriva. Računaj i na to da zagađenje na osnovu upotrebe fosilnih goriva.u saobraćaju ne dolazi samo iz izduvnih cevi vozila već i iz dimnjaka i ostalih zagađenja rafinerija, prenosa sirovina i gotovih goriva i prodaji goriva. Prema EPA podacima za 2018. godinu saobraćaj donosi 28% a poljoprivreda 10%. Prema CHE project 87% CO2 koje ljudi proizvedu dolazi iz fosilnih goriva. Električna energija se relativno lako može dobiti iz ostalih izvora čak i ako se danas na nekom mestima dobija i fosilnih goriva a velike elektrane na fosilna goriva su značajno (više nego dvostruko) efikasnije od automobilskih motora pa samim tim i čistije. Prema "Our World in Data" 16.2% zagađenja dolazi iz saobraćaja, od toga 73% (11.9% od ukupnog) iz kopnenog saobraćaja a 5.8% konkretno zbog stočarstva. Gde god da se okreneš vidiš da su ti podaci vrlo, vrlo, daleko od istine.
Нафта је једна од највећих несрећа ове цивилизације, да је никада нисмо употребили, било би нам много боље. Загађење, пластика, нафтне компаније, ратови...
Oko 15% (+/-5) energije iz fosilnih goriva automobilski motori pretvore u pokretanje. Ostalo se izgubi na toplotu i ostalo. To je jadna efikasnost. Generatori električne energije na fosilna goriva su oko 30% efikasna (duplo više) a mogu biti i bolja sa dodatkom upotrebe prethodno "otpadne" toplote takođe za proizvodnju električne energije. Takvi generatori ne mogu naći svoje mesto u automobilima. Savremena električna vozila su 80%-90% efikasna sa svim gubicima. Na taj način vožnja na struju može biti duplo jeftinija (prepolovljeni troškovi) nego direktna vožnja na fosilna goriva, minus izdaci za kupovinu i održavanje generatora, a takvi izdaci postoje i za automobilske fosilne motore (a ne i elektromotore). Pritom bi kupovina goriva bila jeftinija "na veliko" za generatore nego "na malo" za pojedinačna kola pa se razlika još više poveča u korist električnih. Ovo je najgori slučaj. Cena solarnih panela sa postavljanjem (na malo, veće cene) u Nemačkoj koje sam našao su oko €6300 po kW (skupo, veće postavke koštaju duplo manje po kW) i traju oko 20 godina. Za to vreme proizvodu oko 66 MWh što izađe na oko €0,10 po kWh. I da je proizvodnja samo pola toga ispalo bi €0,20 po kWh. Dakle pojedinci i preduzetnici ovo mogu upotrebiti ukoliko neko drugi pokuša naplatiti više. Cena solarnih panela pada. Vetrenjače su jeftinije i pogodnije zavisno od lokacije ali su manje konzistentne. Cena od €0.20 po kWh sa potrošnjom od oko 20 kWh na 100km (konzervativne, najgore procene) bi dalo €4 za 100 km. To je otprilike maksimum a lako može duplo jeftinije (€2 za 100km) sa malim ulaganjima i preduzetništvom. Ako neko proba da prodaje struju skuplje, neće predugo opstati. Ne gledajte ekstremne cene koje vam neko iznuđuje u manje od 1% situacija. Uostalom, setite se kada se gorivo lošeg kvaliteta prodavalo na flašu! Da li treba porediti sa tim? Možda. Struja ne može biti toliko loša a možete je i sami napraviti.
Inače, što se tiče osobina vožnje, električni koji troše 20kWh na 100km su bolji od benzinaca što troše 10+ litara na 100km. Ako želite da cepidlačite na gorivu, ima električnih koji troše 13 kWh na 100 km (i manje) a struja u Srbiji je oko 4 dinara po kWh sa svim maržama (za normalne ljude), te to izađe na na 52 dinara za 100km (minimalno). Od Subotice do Vranja za od 275 dinara do 450 dinara trenutno a ne više od 2470 dinara (€21) uz punjenje iz preskupo plaćenih solarnih ćelija. Koliko bi koštao autobus?
Ma je da sigorno su u pravu, kolicina minusa koje redovno skupljas to i dokazuje! Zadrt, dosadan, bezobrazn i nadasve nedokazan... Vozi sta oces i pusti ljude na miru jer neces uspjet svoje lazi dokazat!
@Roki: Broj minusa samo ukazuje na broj zadrtih koji nemaju obraza da prihvate novine, ma koliko one dokazane. Ne brine me uopšte dok kod će normalni ljudi imati pristup i drugoj, dokazanoj, strani medalje a ne samo nabeđivanju onih koje napredak boli. Ne dokazujem ja ništa već samo ukazujem na već dokazano. Moje činjenice i brojke su sve tu i proverive su. Nisu samo prazne tvrdnje.
... broj minusa uključuje i one koji ne vole mene ili moj pristup iz bilo kog razloga. Ni to me ne brine. Bitna je samo istina. I Galileo je imao mnogo "minusa" kada je rekao da Zemlja nije ravna. Jel' tebi i dalje ravna?
@Roki: Da odgovorim i na tvoje opise mene: Da li sam zadrt? Uporan jesam ali prihvatam napredak i činjenice su na mojoj strani. To je upravo suprotno neprihvatanju ni jednih ni drugih. Dosadan? Slažem se. Nažalost, izgleda da neko mora a ja mogu. Bezobrazan? Kako? Iznošenjem proverivih podataka koji se tebi ne sviđaju? Sram me bilo! Nedokazan? Probaj. Iznesi neki dokaz, ne samo prazne tvrdnje.
"Dakle pojedinci i preduzetnici ovo mogu upotrebiti ukoliko neko drugi pokuša naplatiti više." Дакле, у Србији, према Закону о енергетици ово није могуће, односно кршите закон. Сву овако произведену енергију морате понудити ЕПС-у, а он ће вам је са радошћу откупити. А за колико ће потом неко други купити ту исту енергију,... чик погађајте ?
Svima je kristalno jasno da se radi samo o el modi i pokazivanju statusa sa skupim el kolima , sve ostale price su suplje ... Klasicna vozila ce bit na putevima jos dugi niz godina . Svakako se ide u pravom smjeru , potrebno je ucinit motore s unutarnjim sagorevanjem max zelenima . Klasicni motori su dokazali i pokazali izdrzljivost , pouzdanost , ekonomicnost ... Ne nasedajte na price raznih el vozaca , prosudite sami !!!
Tvom laganju sebe i ostalih stvarno nema kraja. Svaka ti je rečenica naopaka. Statusna vozila i moda su, nažalost, još uvek fosilna. Pouzdanost i izdržljivost, priuštivost, čistoća, praktičnost i osobine su neopozivo bolji sa električnim. Elektromotori su u kolima i van njih dokazali kroz duži/veću istoriju veću pouzdanost. Cena struje je sada manja i uvek će to ostati iz razloga koje sam već opisao u jednoj od prethodnih poruka, čak i da struju dobijamo iz fosilnih goriva! Ne nasedajte na komentare zadrtih i/ili onih koji su se navikli na otimanje vaših para za prljavu i skuplju tehnologiju. Potražite stvarne podatke umesto da (po)verujete očajničkim pokušajima pojedinaca da biranjem i nameštanjem podataka i čistim lažima utiču na vašu dobrobit.
Хоћете, иначе расте сама од себе на дрвету. Да бисте у Србији користили електричну енергију, то можете само од регистрованих дистрибутера електричном енергијом.
Našli najskuplju struju pa se za to uhvatili! Cene će varirati pogotovo dok se konkurencija ne formira ali treba znati par stvari ovde. 1. Brzo punjenje je vrlo retko potrebno - najčešće je se kola pune od kuće ili tokom radnog vremena.i to punjenje košta višestruko manje. 2. Struju svako može napraviti značajno jeftinije od goriva i to će uraditi ako su druge opcije skupe (bilo za sebe ili da naplaćuje drugima). Zbog toga cena struje ima gornju granicu koju gorivo nema. 3. Ironija sudbine fosilaca je da čak i da struju dobijamo iz benzinskih, dizel ili plinskih generatora (ne daj Bože gluposti!), zbog daleko veće efikasnosti tih generatora i elektropogona od automobilskih fosilnih motora, svejedno može.da izađe na jeftinije, čistije i na ostale načine bolje nego direktno voziti na fosilno gorivo. Držite oči otvorene i pazite ko ima kakve razloge da vam ih "maže". Proverite sve pa, naravno, i ovo što ja pričam.
Naravno da ti znas bolje, opet 😂😂😂 svi ludi samo ti pametan... Shvati da je za sad to istina i nije slucajno da sve racunice to potvrduju, mozda jednog dana el budi isplativiji al taj dan jos nije dosao na srecu!!!
Ni gorivo nije toliko skupo, kod nas 50% cene goriva čine uzamanja države. Plin je pre uvođenja akciza bio 45 din. Tamo gde država ne živi o trošku vozača cena goriva je mnogo niža nego kod nas. Svakako ako ne mogu naplaćivati porez na struju, naplaćivaće na automobil, naći će način da ne izgube taj glavni izvor finansiranja budžeta.
1. Vožnja na struju bi.bila jeftinija i da nema dodatnih poreza na gorivo. 2. Cena goriva će ići samo "gore", dok ga ne nestane. Sintetička/bio/alternativa goriva su samo još skuplja. 3. Nije sve u ceni - električna vozila su prosto bolja i čistija.
Sve zavisi ko procenju sta, proizvodjaci automobila i goriva sigurno su protiv uvodjenja elektricnih automobila. Pitanje je sta je zdravije ako cemo iskreno vreme za obnovu malo proslo ako nastavimo sa divnim radovima na unistavanju svega sto je priroda stvorila onda nije daleko dan kada nas vise nece biti jer smo sve unistili. Bice kako se drzave opredele unisti ili stvori. Videcemo. Ziveli
To je očekivano srkoz, zaista ne znam kako su neki zamišljali da voze toliko jeftino... Jeftino će biti samo dok se ne omasovi tehnologija jer ljudi neće drugačije kupovati električna vozila.
Тамо се изгледа још увек нису досетили, као што су овде, када су људи инсталирали гас у аутомобиле, пореза, такси и накнада на такву струју ! Када би се дизел и бензин ослободили 110% пореза, акциза и сличних намета, о струји у возилима нико не би ни размишљао. Уз то, у српском случају, то само значи измештање избацивања пепела из ауспуха, у димњак.
Bobby
Проблем је био толики да се огласила и А. Меркел, али су испоручиоци остали на својим позицијама и објаснили да преносне таксе, снижавање напона са виског преноса, преузимање са трафо станица где је то могуће, па поново повећавање снаге, једноставно не може коштати мање.
Podelite komentar
gluposti!
Ajde molim Vas,ko bre piše tekstove,nigde u svetu se ne naplacuje tolika cena!prosle gofine sam na test od mesec dana sam koristio golf 7 2019 godiste full elektro vozilo.punio ga na kucnoj instalaciji preko noci,svaki dan prelazio po 100-150km i racun se bukvalno nije pomerio za 1000 dinara na gore.Odrzavanja nema! Na 60.000 prvi servis provere kocnica,sledeci na 120.000 km.vozi se bukvalno za dzabe jer 100km kosta 50 dinara.jedini problem je cena samog vozila.
Podelite komentar
Mile
Električni automobili imaju manje delova od hibrida, njihova proizvodnja je jeftinija i zahteva manje radne snage, a oni su u istoj kategoriji, ipak skuplji?! I tu proizvođači deru kožu sa leđa kupaca. Kompletan transport danas proizvodi 3% štetnih gasova, a stočarska proizvodnja 18%. Niko to ne spominje, dok jedan deo planete gladuje, zapad nemilice baca hranu. Pravilnom raspodelom hrane i smanjenjem stočarske proizvodnje, za kratko vreme bi se postigli neverovatni efekti. O termoelektranama da ne pričamo, a one i dalje rade. Zbog čega niko ne proizvodi hibride sa pogonom na metan? Znači, ovde se uopšte ne radi o brizi o ekologiji, već o zaradi i bogaćenju pojedinaca, pod izgovorom nove tehnologije.
Podelite komentar
Otto
@Mile
Naravno da je samo interes pojedinaca u pitanju... Ima i onih koji veruju da su el automobili resenje al vec je nepobitno dokazano da nije! Puno je nedorecenih stvari vezano za elektricne al s vremenom se ce to doc na svoje i nadam se da ce svatko moci birat sto zeli vozit!!!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Mile
Ne znam odakle izvlačiš podatke (ne daješ izvor) ali ne odgovaraju stvarnosti. Prema podacima C2ES iz 2013. godine 15% zagađenja stiže iz saobraćaja a 11% iz poljoprivrede. Dodatnih 8.4% odlazi na ostalo sagorevanje goriva. Računaj i na to da zagađenje na osnovu upotrebe fosilnih goriva.u saobraćaju ne dolazi samo iz izduvnih cevi vozila već i iz dimnjaka i ostalih zagađenja rafinerija, prenosa sirovina i gotovih goriva i prodaji goriva. Prema EPA podacima za 2018. godinu saobraćaj donosi 28% a poljoprivreda 10%. Prema CHE project 87% CO2 koje ljudi proizvedu dolazi iz fosilnih goriva. Električna energija se relativno lako može dobiti iz ostalih izvora čak i ako se danas na nekom mestima dobija i fosilnih goriva a velike elektrane na fosilna goriva su značajno (više nego dvostruko) efikasnije od automobilskih motora pa samim tim i čistije. Prema "Our World in Data" 16.2% zagađenja dolazi iz saobraćaja, od toga 73% (11.9% od ukupnog) iz kopnenog saobraćaja a 5.8% konkretno zbog stočarstva. Gde god da se okreneš vidiš da su ti podaci vrlo, vrlo, daleko od istine.
Podelite komentar
Deki
@Mile
Nase elektrane imaju iskoriscenost 35-40%,dizeli 30%,benzinco 25%
Podelite komentar
Раднаскела
Нафта је једна од највећих несрећа ове цивилизације, да је никада нисмо употребили, било би нам много боље. Загађење, пластика, нафтне компаније, ратови...
Podelite komentar
Bobby
@Раднаскела
Жалите за презервативом од кукурузне шаше ?
Podelite komentar
Elektro-vozač
Oko 15% (+/-5) energije iz fosilnih goriva automobilski motori pretvore u pokretanje. Ostalo se izgubi na toplotu i ostalo. To je jadna efikasnost. Generatori električne energije na fosilna goriva su oko 30% efikasna (duplo više) a mogu biti i bolja sa dodatkom upotrebe prethodno "otpadne" toplote takođe za proizvodnju električne energije. Takvi generatori ne mogu naći svoje mesto u automobilima. Savremena električna vozila su 80%-90% efikasna sa svim gubicima. Na taj način vožnja na struju može biti duplo jeftinija (prepolovljeni troškovi) nego direktna vožnja na fosilna goriva, minus izdaci za kupovinu i održavanje generatora, a takvi izdaci postoje i za automobilske fosilne motore (a ne i elektromotore). Pritom bi kupovina goriva bila jeftinija "na veliko" za generatore nego "na malo" za pojedinačna kola pa se razlika još više poveča u korist električnih. Ovo je najgori slučaj. Cena solarnih panela sa postavljanjem (na malo, veće cene) u Nemačkoj koje sam našao su oko €6300 po kW (skupo, veće postavke koštaju duplo manje po kW) i traju oko 20 godina. Za to vreme proizvodu oko 66 MWh što izađe na oko €0,10 po kWh. I da je proizvodnja samo pola toga ispalo bi €0,20 po kWh. Dakle pojedinci i preduzetnici ovo mogu upotrebiti ukoliko neko drugi pokuša naplatiti više. Cena solarnih panela pada. Vetrenjače su jeftinije i pogodnije zavisno od lokacije ali su manje konzistentne. Cena od €0.20 po kWh sa potrošnjom od oko 20 kWh na 100km (konzervativne, najgore procene) bi dalo €4 za 100 km. To je otprilike maksimum a lako može duplo jeftinije (€2 za 100km) sa malim ulaganjima i preduzetništvom. Ako neko proba da prodaje struju skuplje, neće predugo opstati. Ne gledajte ekstremne cene koje vam neko iznuđuje u manje od 1% situacija. Uostalom, setite se kada se gorivo lošeg kvaliteta prodavalo na flašu! Da li treba porediti sa tim? Možda. Struja ne može biti toliko loša a možete je i sami napraviti.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Inače, što se tiče osobina vožnje, električni koji troše 20kWh na 100km su bolji od benzinaca što troše 10+ litara na 100km. Ako želite da cepidlačite na gorivu, ima električnih koji troše 13 kWh na 100 km (i manje) a struja u Srbiji je oko 4 dinara po kWh sa svim maržama (za normalne ljude), te to izađe na na 52 dinara za 100km (minimalno). Od Subotice do Vranja za od 275 dinara do 450 dinara trenutno a ne više od 2470 dinara (€21) uz punjenje iz preskupo plaćenih solarnih ćelija. Koliko bi koštao autobus?
Podelite komentar
Roki
@Elektro-vozač
Ma je da sigorno su u pravu, kolicina minusa koje redovno skupljas to i dokazuje! Zadrt, dosadan, bezobrazn i nadasve nedokazan... Vozi sta oces i pusti ljude na miru jer neces uspjet svoje lazi dokazat!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Roki: Broj minusa samo ukazuje na broj zadrtih koji nemaju obraza da prihvate novine, ma koliko one dokazane. Ne brine me uopšte dok kod će normalni ljudi imati pristup i drugoj, dokazanoj, strani medalje a ne samo nabeđivanju onih koje napredak boli. Ne dokazujem ja ništa već samo ukazujem na već dokazano. Moje činjenice i brojke su sve tu i proverive su. Nisu samo prazne tvrdnje.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
... broj minusa uključuje i one koji ne vole mene ili moj pristup iz bilo kog razloga. Ni to me ne brine. Bitna je samo istina. I Galileo je imao mnogo "minusa" kada je rekao da Zemlja nije ravna. Jel' tebi i dalje ravna?
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Roki: Da odgovorim i na tvoje opise mene: Da li sam zadrt? Uporan jesam ali prihvatam napredak i činjenice su na mojoj strani. To je upravo suprotno neprihvatanju ni jednih ni drugih. Dosadan? Slažem se. Nažalost, izgleda da neko mora a ja mogu. Bezobrazan? Kako? Iznošenjem proverivih podataka koji se tebi ne sviđaju? Sram me bilo! Nedokazan? Probaj. Iznesi neki dokaz, ne samo prazne tvrdnje.
Podelite komentar
Bobby
@Elektro-vozač
"Dakle pojedinci i preduzetnici ovo mogu upotrebiti ukoliko neko drugi pokuša naplatiti više." Дакле, у Србији, према Закону о енергетици ово није могуће, односно кршите закон. Сву овако произведену енергију морате понудити ЕПС-у, а он ће вам је са радошћу откупити. А за колико ће потом неко други купити ту исту енергију,... чик погађајте ?
Podelite komentar
Roki
Svima je kristalno jasno da se radi samo o el modi i pokazivanju statusa sa skupim el kolima , sve ostale price su suplje ... Klasicna vozila ce bit na putevima jos dugi niz godina . Svakako se ide u pravom smjeru , potrebno je ucinit motore s unutarnjim sagorevanjem max zelenima . Klasicni motori su dokazali i pokazali izdrzljivost , pouzdanost , ekonomicnost ... Ne nasedajte na price raznih el vozaca , prosudite sami !!!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Tvom laganju sebe i ostalih stvarno nema kraja. Svaka ti je rečenica naopaka. Statusna vozila i moda su, nažalost, još uvek fosilna. Pouzdanost i izdržljivost, priuštivost, čistoća, praktičnost i osobine su neopozivo bolji sa električnim. Elektromotori su u kolima i van njih dokazali kroz duži/veću istoriju veću pouzdanost. Cena struje je sada manja i uvek će to ostati iz razloga koje sam već opisao u jednoj od prethodnih poruka, čak i da struju dobijamo iz fosilnih goriva! Ne nasedajte na komentare zadrtih i/ili onih koji su se navikli na otimanje vaših para za prljavu i skuplju tehnologiju. Potražite stvarne podatke umesto da (po)verujete očajničkim pokušajima pojedinaca da biranjem i nameštanjem podataka i čistim lažima utiču na vašu dobrobit.
Podelite komentar
Marko
Nije alo naša ploće pa pune tako đama i ima ono sto koristi miraji to je još bolje
Podelite komentar
Drmokesic
@Marko
A?
Podelite komentar
solarni panel
stavis na krov i teraj mico
Podelite komentar
benzin sofer
lazu nemci pitajte Elektro-vozac-a
Podelite komentar
Elektro-vozač
@benzin sofer
Ne lažu svi nemci, samo neki, kao i pojedinci ovde. Ne morate me pitati, ja to sam kažem, ali ako neko želi više detalja, samo napred!
Podelite komentar
Majkl Džondar
Kako će da nas navuku na struju, pa onda kad udare da bude nekoliko puta skuplje od običnih goriva.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Majkl Džondar
Mogu da probaju ali ne i da uspeju. U tom slučaju ćemo naći struju povoljniju na drugi način.
Podelite komentar
Bobby
@Majkl Džondar
Хоћете, иначе расте сама од себе на дрвету. Да бисте у Србији користили електричну енергију, то можете само од регистрованих дистрибутера електричном енергијом.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Našli najskuplju struju pa se za to uhvatili! Cene će varirati pogotovo dok se konkurencija ne formira ali treba znati par stvari ovde. 1. Brzo punjenje je vrlo retko potrebno - najčešće je se kola pune od kuće ili tokom radnog vremena.i to punjenje košta višestruko manje. 2. Struju svako može napraviti značajno jeftinije od goriva i to će uraditi ako su druge opcije skupe (bilo za sebe ili da naplaćuje drugima). Zbog toga cena struje ima gornju granicu koju gorivo nema. 3. Ironija sudbine fosilaca je da čak i da struju dobijamo iz benzinskih, dizel ili plinskih generatora (ne daj Bože gluposti!), zbog daleko veće efikasnosti tih generatora i elektropogona od automobilskih fosilnih motora, svejedno može.da izađe na jeftinije, čistije i na ostale načine bolje nego direktno voziti na fosilno gorivo. Držite oči otvorene i pazite ko ima kakve razloge da vam ih "maže". Proverite sve pa, naravno, i ovo što ja pričam.
Podelite komentar
Otto
@Elektro-vozač
Naravno da ti znas bolje, opet 😂😂😂 svi ludi samo ti pametan... Shvati da je za sad to istina i nije slucajno da sve racunice to potvrduju, mozda jednog dana el budi isplativiji al taj dan jos nije dosao na srecu!!!
Podelite komentar
Boki
@Elektro-vozač
Ni gorivo nije toliko skupo, kod nas 50% cene goriva čine uzamanja države. Plin je pre uvođenja akciza bio 45 din. Tamo gde država ne živi o trošku vozača cena goriva je mnogo niža nego kod nas. Svakako ako ne mogu naplaćivati porez na struju, naplaćivaće na automobil, naći će način da ne izgube taj glavni izvor finansiranja budžeta.
Podelite komentar
Elektro-vizač
@Elektro-vozač
1. Vožnja na struju bi.bila jeftinija i da nema dodatnih poreza na gorivo. 2. Cena goriva će ići samo "gore", dok ga ne nestane. Sintetička/bio/alternativa goriva su samo još skuplja. 3. Nije sve u ceni - električna vozila su prosto bolja i čistija.
Podelite komentar
Patriota
Jeftinije će biti samo onima koji će puniti kod kuće. Ostalima tesko...
Podelite komentar
Balkan
Sve zavisi ko procenju sta, proizvodjaci automobila i goriva sigurno su protiv uvodjenja elektricnih automobila. Pitanje je sta je zdravije ako cemo iskreno vreme za obnovu malo proslo ako nastavimo sa divnim radovima na unistavanju svega sto je priroda stvorila onda nije daleko dan kada nas vise nece biti jer smo sve unistili. Bice kako se drzave opredele unisti ili stvori. Videcemo. Ziveli
Podelite komentar
Boki
To je očekivano srkoz, zaista ne znam kako su neki zamišljali da voze toliko jeftino... Jeftino će biti samo dok se ne omasovi tehnologija jer ljudi neće drugačije kupovati električna vozila.
Podelite komentar
Bobby
Тамо се изгледа још увек нису досетили, као што су овде, када су људи инсталирали гас у аутомобиле, пореза, такси и накнада на такву струју ! Када би се дизел и бензин ослободили 110% пореза, акциза и сличних намета, о струји у возилима нико не би ни размишљао. Уз то, у српском случају, то само значи измештање избацивања пепела из ауспуха, у димњак.
Podelite komentar
Hmm ..
I ja bi tako izračunao da proizvodim Mercedesa, BMW-a, Audija, VW i Opela.Pa nisu oni Vrane, znaju šta gube na državnim nivou u privrednom smislu.
Podelite komentar
Om
@Hmm ..
Pa proizvode svi i elektricne, prica ti ne drzi vodu...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Hmm ..
@Om: Pa nisu ni SVI NEMCI ovo slagali već samo neki.
Podelite komentar