≫ 

Nemci izračunali: Struja je mnogo skuplja opcija od dizela

 ≫ 

Porast cena usluga na punionicama za elektromobile u Nemačkoj uticaće na poskupljnje njihove eksploatacija, u odnosu na vozila sa klasičnim pogonom...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mile
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Bobby

    26. februar 2021 | 13:18

    Проблем је био толики да се огласила и А. Меркел, али су испоручиоци остали на својим позицијама и објаснили да преносне таксе, снижавање напона са виског преноса, преузимање са трафо станица где је то могуће, па поново повећавање снаге, једноставно не може коштати мање.

  • gluposti!

    22. februar 2021 | 18:16

    Ajde molim Vas,ko bre piše tekstove,nigde u svetu se ne naplacuje tolika cena!prosle gofine sam na test od mesec dana sam koristio golf 7 2019 godiste full elektro vozilo.punio ga na kucnoj instalaciji preko noci,svaki dan prelazio po 100-150km i racun se bukvalno nije pomerio za 1000 dinara na gore.Odrzavanja nema! Na 60.000 prvi servis provere kocnica,sledeci na 120.000 km.vozi se bukvalno za dzabe jer 100km kosta 50 dinara.jedini problem je cena samog vozila.

  • Mile

    13. januar 2021 | 06:47

    Električni automobili imaju manje delova od hibrida, njihova proizvodnja je jeftinija i zahteva manje radne snage, a oni su u istoj kategoriji, ipak skuplji?! I tu proizvođači deru kožu sa leđa kupaca. Kompletan transport danas proizvodi 3% štetnih gasova, a stočarska proizvodnja 18%. Niko to ne spominje, dok jedan deo planete gladuje, zapad nemilice baca hranu. Pravilnom raspodelom hrane i smanjenjem stočarske proizvodnje, za kratko vreme bi se postigli neverovatni efekti. O termoelektranama da ne pričamo, a one i dalje rade. Zbog čega niko ne proizvodi hibride sa pogonom na metan? Znači, ovde se uopšte ne radi o brizi o ekologiji, već o zaradi i bogaćenju pojedinaca, pod izgovorom nove tehnologije.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA