Više od 90 odsto vlasnika elektromobila se ne bi vratilo na benzince i dizelaše
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Хрвоје
Што значи, ако је после 8година потребна замена батерије на аутомобилу и да то кошта неких 7000$. Вредност аутомобила после 8година биће јако мала. Најгоре би тада било купити ауто стар од 5 до 8година јер те чека велико улагање. Долазимо до тога да ауто и ако издржи 10година са првом батеријом нема да може да се прода, биће јефтинији од замене батерије на њему самом.
Dragan
Meni električni auto netreba ni džabe samo dizel a moze i benzinac
alal vera alal vera
zamena baterije za teslin auto posle 8 godina kosta malo $ 7000