Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mlj1228
Skoro sve fabrike automobila proizvode, ili su proizvodile četvoro-pogonce, ali je "lada niva" najviše prodata, a i dalje je br. 1 na tržištu. Zašto?... ima više razloga, ali je prvi njegova pristupačna cena, zatim izdržljivost pod teškim vremenskim uslovima, i manijabilnost. Ali mnogi beže od njega zbog ne udobnost, potrošnju goriva što je benzinac, i njegova najveća mana je korozija, vrlo je loše zaštićen! Lovci kod mene kažu, ako nemaš "nivu" ne možeš biti lovac!
Boki
Cena Nive je bila presudna za uspeh jer za te pare nikada se nikakav terenac nije mogao kupiti, a da je zaista sposoban za vožnju van asfalta. Pravi terenci su skupi i malo ih ima, vremenom se smanjivao njihov broj, danas ih bukvalno i nema...