Mirko je napravio moćnog Yuga sa 110 "konja" ispod haube, a za to je imao veoma plemenit razlog
Plavi Yugo je podvrgnut tretmanu klasičnog, odnosno potpuno mehaničkog "budženja", na čijem je atmosferskom motoru je bilo potrebno uraditi gomilu stvari da bi se iz njega dobilo više snage...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Komša
To je stevin yugo, mirko ga nije pakovao skoro godinu dana, sve Steva i njegovi drugari.
Dušan
Ja sam kupio Reno clio 1.6 16v. Ima isto konja, ide 200km/h, šasiju i točkove 195.55.15. udobno sediš lako držiš elektro volan (ne stiskaš grčevito), 160km/h slušaš dobru muziku! Ne držiš ličnu kartu u zubima!
kebin mali
Kućo u svim medijima te ima 💪💪💪