Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Robert
Nije tačno da će dizel motori sa EURO 3 standardom bez dpf-a biti vraćeni, većina tih motora ima katalizator. Tako da i sa katalizatorom, bez dpf-a, ako je sve ok prolazite tehnički pregled.
Miki
Ove norme se uvode u zemljama gde je cilj pokretanje autoindustrije u vreme krize. Zapravo stariji automobili koji se malo voze na godisnjem nivou emituju manje CO2 nego najnoviji automobili koji se enormno puno voze. Drugim recimo treba ograniciti godisnju kilometrazu za svako vozilo u zavisnosti od emisije stetnih gasova (EURO 3,4 ili 5 ...). Takodje treba ograniciti brzinu na putevima. Ekoloski cistiji automobili mogu pri vecim brzinama da postanu veci zagadjivaci od strijih automobila koji se laganije voze. Mogle bi dodatne nalepnice da dse uvedu za max brzinu na svako vozilo i da zalepe sa zadnje strane u zavisnosti od tipa (EURO 3,4,5,...)
Ezra
Ko je ovo propisao, ima li mozga, lose namere da, al ima li mozga