Zapremina prtljažnika može da bude i do 300 litara manja od one koju je naveo proizvođač
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dieselgate
Ko će drugi najviše lagati nego VW. Kod njih je uvek sve bilo uvećano, umanjeno, namontirano tako da su uvek bolji od konkurencije iako relano nisu. Tako recimo brzinomer je znao da laže i za 15 km/h pa vozač misli da ide brže i da mu auto bolje ubrzava nego što je realno. Bord kompjuter smanjuje potrošnju, ler gas je uvek na 850 rpm iako varira realno, temperatura je uvek na 90, što isto nije realno... A "superiorni" 1.9 tdi od 130 ks je misteriozno bio najbrži sa tom snagom, zapravo je imao 145 ks. O manipulacijama sa izduvnim gasovima su svi upoznati, tako da se VW može proglasiti kraljem prevara kada su podaci u pitanju.