Šta radi Lambo kad ode u Norvešku? Dobije belu boju, nove spojlere i postane "projektil" sa 1.200KS
U poslednjih nekoliko godina, smanjio se broj modela koji dolaze iz tjunerskih kuća koje "dorađuju" supersportske i hipersportske automobila, na uštrb sve većeg broja autentičnih modela potpuno novih kompanija.
Ovaj put, malo poznata norveška tjunerska kuća Zyrus Engineering, krenula je "oprobanim" putem i predstavila svoju, značajno modifikovanu verziju Lamborghinija Huracan LP 640-4, koja zapravo stiže u dve verzije - jedna namenjena trkačkoj stazi sa oznakom "R" i druga Strada, namenjena redovnom saobraćaju.
U odnosu na fabrički Huracan, izmenjeno je preko 600 delova i pri tome "skinuto" oko 85 kilograma mase, a zahvaljujući potpuno novom aerodinamičkom paketu, prianjanje pri brzini od 200 km/h iznosi neverovatnih 2.010 kilograma!
Automobil raspolaže sa čak 1.200 konjskih snaga, s tim da je za vožnju u redovnom saobraćaju, ta brojka "spuštena" na 900 "konja". Ipak, pritiskom na taster, oslobađa se puna snaga ovog monstruma na trkačkoj stazi, prenosi TopSpeed.
Za sada nema precizijih informacija o tome šta je zapravo "rađeno" na V10 motoru, osim podatka da su na originalni Lamborghinijev atmosferski agregat dodata dva turbo punjača.
Najavljeno je da će biti proizvedeno 24 primerka LP1200, od kojih će polovina biti u Strada specifikaciji. Svaki košta 595.000 evra, dok se "R" može dobiti za 525.000 evra. U cenu je uključeno i upoznavanje sa automobilom na stazi, uz pomoć celokupnog tima test-vozača i inženjera.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.