≫
"Folcika" je još pre 60 godina nudila aparat za kafu kao dodatnu opremu!
≫
Jedino što se aparat baš nije "najbolje slagao" sa starim "bubinim" akumulatorom od 6V...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Duki
Ti Blondi očigledno nisi ni vozila auto, naročito bubika. Običan Hitleriv krš. Za ono vreme je bio običan narodni auto, koji se derao, išao kao puž, a žderao jao ajkuka!
Blondi
Ma super je bubilak. Ja bih ga vozila i danas da mu, kao i svim oldtajmerima, nije tako skupo održavanje. Bubilak ili eventualno ajkulu, jer to su moja dva omiljena automobila. Nažalost, s obzirom da je to preskupo i suviše komplikovano za jednu plavušu, vozim ono što mogu da priuštim. Trenutno sam u fazi kupovine jednog novijeg auta, a dok to ne uradim, iznajmljujem kod unirent-a. Ali kad bih mogla da biram, bilo bi tako nešto kao ova slatka bubica na slici.