Porsche tvrdi: Klasični motori će automobile pokretati još godinama

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Otto
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    21. decembar 2020 | 14:07

    Da razložimo ovo. Cilj je da sintetičko gorivo bude samo nešto više nego duplo skuplje nego danas fosilno. Vožnja na struju je već danas do 10 (deset) puta jeftinija nego na gorivo. Svaka konverzija energije uzrokuje neko gubitak pa i zagađenje, a oni vole da pretvaraju električnu energiju u tečnu, hemijsku, pa da je onda višestruko manje efikasno pretvaraju nazad u kinetičku i toplotnu, uz dodatno zagađenje. Ajmo dalje - to gorivo treba transportovati do kupaca. Čime god da to uradite (brodovima, vozovima, kamionima, naftovodima i sličnim) zagađujete daleko više nego bilo električnim dalekovodima ili lokalnom proizvodnjom električne energije. Elektromotori imaju bolje osobine - ni nikakvi turbo punjači im ne mogu parirati - daleko manji, jednostavniji, pouzdaniji i jeftiniji elektromotori "šiju" motore sa unutrašnjim sagorevanjem uzduž i popreko. Višestepeni prenos nije potreban pa ni fosilci sa najnaprednijim brzim i dvostrukim menjačima ne mogu odraditi glatko i neprekidno ubrzanje kao električni. Redovno održavanje električnih je daleko jednostavnije, manje, jeftinije od "redovnih popravki" motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Električni su dakle, i ostaće čistiji, jeftiniji, pouzdaniji, udobniji (manje buke i vibracija), zanimljiviji (bolje ubrzanje), bezbedniji (nema eksplozivnog goriva i bloka motora koji prenosi udar na kabinu, kao ni trovanja). Na kraju, koje firme daju izjave? Da li mislite da firme uvek govore istinu ili ono što njima odgovara da bi zaradili više? Ne dozvolite da vas varaju.

  • Otto

    21. decembar 2020 | 12:17

    Smatram kako je to realno ocekivat pouzdanost ,prakticnost, uzitak u voznji ,godine razvoja tradicija sve je to na strani klasicnih motora i svakako ce bit pritiska na industriju da se takav tip pogona zadrzi sto je moguce duze !

  • Boki

    21. decembar 2020 | 11:33

    To je rupa u razvoju koju sam odavno primetio. Pritisak na proizvođače da poprave izduvne gasove je ogroman, dok niko nije obraćao pažnju na unapređenje goriva. Vreme je da se malo lopta prebaci kod njih.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA