Kada bi svi automobili u Japanu bili električni, ta zemlja bi ostala bez struje
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
@Karik: Hvala ali trenutno nisam zainteresovan.
SRBIN
Ma izmisljate vi Boga oca, ali nema bez benzina i traktorceta buducnosti, malo cadi i malo smrducka, ali je najisplativije. Ko zeli i ima para u benzinca ugradi plin ili kupi hybrid i to je to..
Boki
Računica je jasna, do 2030. može biti 30% novoprodatih elektricnčnih automobila, toliki je potencijal proizvodnje retkih metala za proizvodnju baterija i proizvodnje električne energije. Činjenica je da već sada Porsche i još neki rade na proizvodnji vestačkih goriva korišćenjem solarne energije, dakle 100% čistih koja nemaju emisiju co2 i to je izvesnija budućnost od električnog pogona. Sintetički metan, etanol i hidrogen su u igri.