Uvek se smrznem na benziskoj, i klasicna vozila nemaju grejanje nemaju ni greajnje siceva i takoder nemaju ni vebasto naravno da nemaju ni greanje stakala tako da su nemoguca za voznju zimi al naravno samo u tvojoj glavi posto normalan svet ta ista fosilna vozila vozi preko 100 godina... Uporno umanjujes pravu vrednost klasicnih auta i precenujes elektricna ne znam sta je tvoj problem, al ocito je zestoke prirode, pomiri se s tim da ce svako svojom glavom odlucit sto ce vozit i nisi ti taj koji ce o tome odlucivat a da probas jednom vozit elektricni auto i pravi auto mozda bis shvatio!!! Opsjednut si prekomjerno, ja razumijem da netko moze volit nesto al ti ocigledno nit razumijes niti prihvacas tu cinjenicu, tebi je svaki ljubitelj klasike ne normalan, fanatik i sta ti ga ja znam sto si sve ruzno pisao o svima sto ne misle kao ti!
Ako si nekom greškom mislio na mene znaj da ne treba da mi stavljaš reči u usta. Sam slobodno kažem šta želim i mislim, ni više, ni manje. Što se mene tiče i mojih argumenata, radi se čistim, potvrđenim/dokazanim i lako proverivim činjenicama. Komentare ostavljam samo kada se daje činjenično pogrešna slika. Ljubitelj istorije nije isto što i poznavalac današnjosti. Naprotiv. I ja sam ljubitelj nekih starih stvari, uključujući tu i kola, pa i fosilaca, ali znam gde im je činjenično mesto - sve više u muzejima i sve manje na putevima.
Jednostavnije nego fosilci. Motor ne mora da se greje, kabina se zagreje daleko brže a može i daljinski da se zagreje (kabina) bez bojazni da će otrovati nekoga pa se sneg i led sa stakala mogu otopiti daljinski umesto mukotrpno strugati. Nema smrzavanja na pumpama dok se sipa i plaća gorivo. Kontrola proklizavanja je daleko bolja zbog daleko brže reakcije elektromotora i zbog nezavisne kontrole osovina ili čak točkova kakavu nije moguće postići komplikovanim, sporim i neefikasnim prenosima i diferencijalima. Domet se smanjuje ali ne više nego fosilcima koji troše i do 30% više goriva po hladnom vremenu - u mom slučaju mogu da pređem oko 350 km po daleko hladnijoj zimi nego srpskoj umesto oko 426 km leti. Dozvoljeno je i stajati u mestu sa grejanjem jer, opet, ne truje nikoga. Sa savremenim baterijama grejanje može i punom snagom da radi satima (u mom slučaju do 12 sati sa punom baterijom) ali em puna snaga nije potrebna za održavanje temperature, em noviji modeli koriste efikasnije toplotne pumpe.
Otto
Uvek se smrznem na benziskoj, i klasicna vozila nemaju grejanje nemaju ni greajnje siceva i takoder nemaju ni vebasto naravno da nemaju ni greanje stakala tako da su nemoguca za voznju zimi al naravno samo u tvojoj glavi posto normalan svet ta ista fosilna vozila vozi preko 100 godina... Uporno umanjujes pravu vrednost klasicnih auta i precenujes elektricna ne znam sta je tvoj problem, al ocito je zestoke prirode, pomiri se s tim da ce svako svojom glavom odlucit sto ce vozit i nisi ti taj koji ce o tome odlucivat a da probas jednom vozit elektricni auto i pravi auto mozda bis shvatio!!! Opsjednut si prekomjerno, ja razumijem da netko moze volit nesto al ti ocigledno nit razumijes niti prihvacas tu cinjenicu, tebi je svaki ljubitelj klasike ne normalan, fanatik i sta ti ga ja znam sto si sve ruzno pisao o svima sto ne misle kao ti!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Otto
Ako si nekom greškom mislio na mene znaj da ne treba da mi stavljaš reči u usta. Sam slobodno kažem šta želim i mislim, ni više, ni manje. Što se mene tiče i mojih argumenata, radi se čistim, potvrđenim/dokazanim i lako proverivim činjenicama. Komentare ostavljam samo kada se daje činjenično pogrešna slika. Ljubitelj istorije nije isto što i poznavalac današnjosti. Naprotiv. I ja sam ljubitelj nekih starih stvari, uključujući tu i kola, pa i fosilaca, ali znam gde im je činjenično mesto - sve više u muzejima i sve manje na putevima.
Podelite komentar
Milan
Zivo me zanima kako ce elektricni auti da se voze zimi,nema grejanja!u hibrid verujem u elektriku ni malo
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Milan
Jednostavnije nego fosilci. Motor ne mora da se greje, kabina se zagreje daleko brže a može i daljinski da se zagreje (kabina) bez bojazni da će otrovati nekoga pa se sneg i led sa stakala mogu otopiti daljinski umesto mukotrpno strugati. Nema smrzavanja na pumpama dok se sipa i plaća gorivo. Kontrola proklizavanja je daleko bolja zbog daleko brže reakcije elektromotora i zbog nezavisne kontrole osovina ili čak točkova kakavu nije moguće postići komplikovanim, sporim i neefikasnim prenosima i diferencijalima. Domet se smanjuje ali ne više nego fosilcima koji troše i do 30% više goriva po hladnom vremenu - u mom slučaju mogu da pređem oko 350 km po daleko hladnijoj zimi nego srpskoj umesto oko 426 km leti. Dozvoljeno je i stajati u mestu sa grejanjem jer, opet, ne truje nikoga. Sa savremenim baterijama grejanje može i punom snagom da radi satima (u mom slučaju do 12 sati sa punom baterijom) ali em puna snaga nije potrebna za održavanje temperature, em noviji modeli koriste efikasnije toplotne pumpe.
Podelite komentar
Dik
... ukrali su dizajn Lade Nive za 3021 godinu ...
Podelite komentar