Zupčasti kaiš ili lanac, šta je bolje?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Kosta
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Kosta

    14. decembar 2020 | 23:01

    BMW e34 525i sa 141kw 192 konja...redni sestak ....menjas redovno ulje i pun gas neunistiv motor...💪💪💪💪m50b25

  • Map

    14. decembar 2020 | 14:54

    Mecka 124 dizel presla milion km i nikad nije menjan lanac niti je radjena generalka

  • coach

    14. decembar 2020 | 10:54

    Svejedno je kad je auto nov. Kad je nizak standard moramo da pricamo o tome sta ce duze da traje i sta se vise isplati

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA