"Kupci ne žele električna vozila, SUS motori treba da žive što je duže moguće!"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Geldam jednu trku motocikala na putu (legalnu uz sve mere), ljudi geldaju sa oduševljenjem, deca se raduju, opšta sreća vlada tokom tog događaja, a pored brzine glavni razlog je upravo zvuk tih motora. E, sad ako stavim na mute ton videa ta trka postaje potpuno dosadna i više mi ne privlači pažnju. Isto bi bilo i sa prisutima tamo. Sportski automobil, pa i motocikl, je dosadan bez zvuka jer upravo zvuk uvećava subjektivni osećaj snage i brzine, podiže adrenalin.
Cika Velja
Arapska nafta je kupila i stavila ad-acta bateriju koja ima kapacitet 4 ili 5 onih koje su na trzistu,a ovaj sad spominje buducnost i manjkavost takvog pogona???
Elektro-vozač
... Kažu oni koji ne prave električna vozila... Veliki broj kupaca želi ali iz raznih razloga ne može da dođe do njih. Jedan deo objektivno ne zna pa ne može ni da formira objektivno mišljenje već je pod uticajem raznih zastarelih ubeđenja i ubeđivača. Jedan deo koji zarađuje na zastareloj tehnologiji, naravno, ne želi za druge ali, potajno, delom kupuje za sebe. Električna kola su bolja u svakom pogledu, kako za pojedince tako i za države, pogotovo one što nemaju značajne izvore nafte (a za apsolutno sve po pitanju ekologije). Drugo, električni ih mogu da "šiju" uzduž i popreko, uz celu godinu vožnje sa jednim punjenjem baterija (za taj opseg cena nije problem ni više). Nek pitaju Rimca ako neće druge.