"Kupci ne žele električna vozila, SUS motori treba da žive što je duže moguće!"

 
 
 ≫ 
  • 35

Bugatti i Lamborghini smatraju da tehnologija električnog pogona još uvek nije dovoljno napredovala da bi mogla da se koristili kao adekvatan pogon za super ili hiperautomobile

- Motori sa unutrašnjim sagorevanjem bi trebalo da žive što je to duže moguće! - smatra predsednik kompanije Bugatti Stefan Vinkelman, koji je od nedavno predsedničku funkciju povratio i u Lamborghiniju (gde ju je obavljao do 2016. godine).

On je u intervjuu za TopGear izjavio da nema potrebe da se žuri sa elektrifikacijom, i pored toga što automobilska industrija, uključujući tu i proizvođače superautomobila, sve više radi na tome.

Stefan Vinkelman, predsednik Bugatija i Lamborginija Stefan Vinkelman / Foto: Audi

- Ne smatram da će hiperautomobili ili super sportski automobili uskoro postati vozila koja pokreću baterije. Bar ne tokom naredne decenije! To se odnosi i na Bugatti i na Lamborghini - istakao je on.

Vinkelman kaže da bi kompanje kojima predsedava mogle da testiraju nove tehnologije u saradnji sa svojim najznačajnijim i najbližim kupcima, sa kojima se i vodi stalna rasprava o budućem razvoju modela.

- To se sigurno neće dogoditi u skorije vreme! - ističe on.

Vinkelman ističe da Bugatti i Lamborghini proizvode mali broj automobila godišnje, koje uz to vlasnici ni ne voze toliko mnogo kao neka "obična" vozila, pa zbog toga njihovi modeli ne predstavljaju veliko optrećenje na životnu sredinu.

- Prosečan vlasnik Bugattija Chirona godišenje pređe oko 1.500 kilometara - ističe Vinkelman.

Bugatti Chiron Foto: Bugatti

Bugatti i Lamborghini smatraju da tehnologija električnog pogona još uvek nije dovoljno napredovala da bi mogla da se koristili kao adekvatan pogon za super ili hiperautomobile.

Toj tvrdnji u prilog ide i informacija da će naslednik Lamborghinija Aventador zadržati atmosferski V12 motor, ali će imati "pomoć" u vidu dodatnog elektromotora, što je najveratnije ista hibridna koncepcija koje će se držati i naslednik modela Huracan.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    11. decembar 2020 | 19:36

    Geldam jednu trku motocikala na putu (legalnu uz sve mere), ljudi geldaju sa oduševljenjem, deca se raduju, opšta sreća vlada tokom tog događaja, a pored brzine glavni razlog je upravo zvuk tih motora. E, sad ako stavim na mute ton videa ta trka postaje potpuno dosadna i više mi ne privlači pažnju. Isto bi bilo i sa prisutima tamo. Sportski automobil, pa i motocikl, je dosadan bez zvuka jer upravo zvuk uvećava subjektivni osećaj snage i brzine, podiže adrenalin.

  • Elektro-vozač

    11. decembar 2020 | 15:28

    ... Kažu oni koji ne prave električna vozila... Veliki broj kupaca želi ali iz raznih razloga ne može da dođe do njih. Jedan deo objektivno ne zna pa ne može ni da formira objektivno mišljenje već je pod uticajem raznih zastarelih ubeđenja i ubeđivača. Jedan deo koji zarađuje na zastareloj tehnologiji, naravno, ne želi za druge ali, potajno, delom kupuje za sebe. Električna kola su bolja u svakom pogledu, kako za pojedince tako i za države, pogotovo one što nemaju značajne izvore nafte (a za apsolutno sve po pitanju ekologije). Drugo, električni ih mogu da "šiju" uzduž i popreko, uz celu godinu vožnje sa jednim punjenjem baterija (za taj opseg cena nije problem ni više). Nek pitaju Rimca ako neće druge.

  • Cika Velja

    11. decembar 2020 | 16:30

    Arapska nafta je kupila i stavila ad-acta bateriju koja ima kapacitet 4 ili 5 onih koje su na trzistu,a ovaj sad spominje buducnost i manjkavost takvog pogona???

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA