I ove godine su "lupali" automobile zbog bezbednosti, a ovi modeli su uspeli da izdrže najviše

  • 0

Na najnovijem setu testova koje sprovodi EuroNCAP većina ispitanih vozila zaradila je maksimalnih pet zvezdica za bezbednost.

Ovaj put na ispitu su se našla dva modela VW grupacije iz C segmenta - nova izdanja Audija A3 i Seatovog Leona. Oba automobila su ocenjena sa 5 zvezdica.

A3 je zaradio 89 odsto za zaštitu odraslih putnika, 81 odsto za decu, te 68 odsto za protekciju ugroženih učesnika u saobraćaju kao što su pešaci i biciklisti.

Seat Leon Foto: SEAT

Leon je ostvario još bolji rezultat i dobio je 91 odsto za zaštitu odraslih, 88 odsto za decu i 71 odsto za pešake i bicikliste.

Na testu su se našli i Kia Sorento, Land Rover Defender i Isuzu D-Max. Sva tri nabrojana automobila takođe su dobila maksimalnih pet zvezdica za bezbednost.

Južnokorejski SUV ubeležio je 82 odsto kod odraslih, 85 odsto kod dece i 63 odsto za ugrožene grupe u saobraćaju. Defender je zaradio 85 odsto za zaštitu putnika koji su starosno prešli doba adolescencije, potom isto toliko procenata za nejač i 71 odsto za pešake i bicikliste.

Land Rover Foto: Land Rover

Isuzuov D-Max indeksirao je 84 odsto za odrasle, 86 odsto kod zaštite dece, i 69 odsto kod ugroženih grupa u saobraćaju.

Električni mališan Honda e nije uspeo da se pohvali odličnim rezultatom. Umesto toga Honda e je zaradila četiri zvezdice. Japanski EV je podbacio na polju protekcije odraslih (76 odsto), a vrlo dobar je bio kod mlade populacije (82 odsto), dok je za zaštitu pešaka i biciklista zaradio 62 odsto.

Najlošiji u ovoj turi testiranja EuroNCAP-a bio je Hyundai i10. Korejski model iz A segmenta dobio je svega tri zvezdice, što je poprilično loš rezultat u doba kada se i četiri zvezde smatraju ozbiljnim nedostatkom.

Hyundai i10 Foto: Hyundai

Hyundai i10 dobio je svega 69 odsto za zaštitu odraslih, s tim da su stručnjaci iz EuroNCAP-a istakli da je prilikom frontalnog udara karlica vozača prošla ispod dela pojasa koji ide oko struka. Pored toga, i10 je došao do 75 odsto za zaštitu dece, ali i samo 52 odsto za pešake i bicikliste, uz opasku da AEB imao ograničeniju funkcionalnost naspram ostalih testirovanih vozila.

(Telegraf.rs/Autorepublika.com)

Video: Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA