😂😂😂 Pa nisam veću glupost pročitao skorije. Ajde da gledamo samo SUS vozila. Ove ne ide u prilog ni luksuznim limuzinama. Znači nije do električnih vozila, već do gabarita.
E baš me zanima ko je platio takva istraživanja, jer za pare, može da se dobije sve. Ako električni automobili počnu masovno da se prodaju, mnogo toga će trpeti. Svi ostali, koji prave automobile na dizel i benzin biće na šteti. Prema tome, 'ajde sad ovo, što se promoviše kao najzdravije da malo ocrnimo i poljuljamo poverenje kod ljudi, da odustanu od kupovine. Ne verujem više nikome. A baš me je zanimalo kako idu ta električna vozila, pa sam uzeo iz autorenta jedan da probam. Oduševljen sam, i znam da će moj sledeći auto biti takav. Pa neka priča ko šta hoće.
To je poznato odavno. Mala autonomija i velika masa su nerešiv problem, a posebno masa. Razvoj čistihjih goriva je najbolje rešenje za dalju budućnost, za bližu stimulisanje kupovine manjih automobila koji su lakši, troše manje energije i samim tim manje zagađuju...
Tačna vest! Od 13% manje do 8% više na trošenju guma. Međutim sagledajte celu sliku. Fosilci imaju "redovne kvarove" sa kojima dolazi i redovno "održavanje" (zamena ulja, filtera, kaiševa i ostalih delova). Električni nemaju ništa slično. I ovi delovi se habaju i proizvode zagađenje i tokom upotrebe i kada, opet redovno, završavaju na deponijama. Sve ukupno (od kolevke/proizvodnje do groba/deponije) električni zagađuju najmanje, i to sa značajnom prednošću. Savršeno čiste tehnologije nema, možemo samo birati najbolju. U ovom slučaju je po svim merilima električna najbolja - kako najčistija tako i najpraktičnija i najizazovnija. U svakom slučaju moramo raditi na daljem usavršavanju, ali je fosilcima odavno odzvonilo iz mnoštva razloga. Svako verovanje u suprotno je zavaravanje sebe i/ili drugih.
Redovno održavanje običnog auta nije skupo, nije ni komplikovano. Može biti i prostije, ali mislim da proizvođači namerno izbegavaju da ga uproste kako bi zarađivali i na servisima i na prodaji delova. Električni auto za sada nema redovan servis u vidu zamene ulja, ali izmisliće oni neki servis bez kog neće važiti garancija, a garancija na bateriju je od suštinskog značaja. Takođe svaki kvar kod električnog koštaće papreno. Koštaće i punjenje mnogo više nego sada, polako... Ne verujem ja nikome da će dopustiti da se ljudi voze tako jeftino.
@Boki: lRedovno održavanje fosilaca je preskupo jer ne mora da postoji, i pritom jako dosadno, uzima puno vremena i zagađuje. Deo toga je nameran, drugi tehnološki ali ne pravi razliku. Kvarovi kod električnih automobila nisu ništa skuplji od onih sa jednakom učestalošću kod fosilaca. Recimo, ceo motor inverter je jeftiniji za istu snagu a traje duže. Baterije se mogu popraviti u delićima. Što se tiče tvog verovanja da će naći načina da naprave skuplje razmisli sam kako o konkurenciji tako i o tome da ne propustiš priliku da voziš mnogo bolja kola dok su ti "jeftina".
Meni je održavanje zabavno, to mi je hobi (pošto mi je profesija nešto drugo). Dakle to je stvar gledišta. Dobro je kad postoji mogućnost izbora, ko ne voli da se petlja sa tim biće dobro ako može da priušti nešto što se ne održava.
Glupo ti je objasnjavati da procitas nesto, edukujes se ako nista drugo poseti masinski ili etf pa se raspitaj pre no sto nesto napises.
Elektromobil im prednosti tamo gde ga vozis jer tu ne zagadjuje ali kod termoelektrane raste cadj okolo.
Ond aproizvodnj alitijum jonskih baterija koje se sada koriste u elektromobilima su ultra prljav atehnologija, zamenices ih vremenom 5godina otprilike, ond ai skladistenje i unistavanje.
Elektromobili imaju isto redovno odrzavanje kao i svaki uredjaj.
Samo punjenje duze traje no punjenje rezervorara.
Jedino je buka manja i po meni jedina prednost. Sacekaj -5C, -10C, ili jos niza T da vidim dokle ces dogurati, ili jos bolje idi na planinu voleo bih da se malo smejem.
Kada sve saberes u zivotnom veku vozila vecina je n astrani klasicnih vozila pogotovu finansijski po predjenom km.
Izgleda da ili ne znas da sabiras ili sto je verovatnije imas netacan zbir tacnih podataka ili obratno tacan zbir netacnih podataka.
Kao sto sam i pisao nije to bas tako sjajno kao sto pojedinci pokusavaju da nas uvere, to je tek pocetak istine a sigurno ce s vremenom izlazit vise ovakvih clanaka s nedostatcima el vozila!
Prvo baterije, punjenje, skladistenje, zamena, punjenje, koriscenje na minusu..
Drugo zagadjenje ultra prljava tehnologija za izradu i recikliranje baterije i ostalo. Imas i odrzavanje koje je verovatno dosta skuplje od klasicnih kola i niz drugih nedostataka koji se nece dugo ispeglati.
Majkl Džondar
😂😂😂 Pa nisam veću glupost pročitao skorije. Ajde da gledamo samo SUS vozila. Ove ne ide u prilog ni luksuznim limuzinama. Znači nije do električnih vozila, već do gabarita.
Podelite komentar
Stole
E baš me zanima ko je platio takva istraživanja, jer za pare, može da se dobije sve. Ako električni automobili počnu masovno da se prodaju, mnogo toga će trpeti. Svi ostali, koji prave automobile na dizel i benzin biće na šteti. Prema tome, 'ajde sad ovo, što se promoviše kao najzdravije da malo ocrnimo i poljuljamo poverenje kod ljudi, da odustanu od kupovine. Ne verujem više nikome. A baš me je zanimalo kako idu ta električna vozila, pa sam uzeo iz autorenta jedan da probam. Oduševljen sam, i znam da će moj sledeći auto biti takav. Pa neka priča ko šta hoće.
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
ni elektronske cigarete nisu bile stetne u pocetku
Podelite komentar
Boki
To je poznato odavno. Mala autonomija i velika masa su nerešiv problem, a posebno masa. Razvoj čistihjih goriva je najbolje rešenje za dalju budućnost, za bližu stimulisanje kupovine manjih automobila koji su lakši, troše manje energije i samim tim manje zagađuju...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
Rešen problem je samo tebi nerešiv. Probudi se, izađi iz čaure i pogledaj šta se dešava.
Podelite komentar
Crni
@Boki
Nije samo to i niska temperatura je ekstreman problem, punjenje jos veci iliti ekstremno vremenski dugacak problem.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Tačna vest! Od 13% manje do 8% više na trošenju guma. Međutim sagledajte celu sliku. Fosilci imaju "redovne kvarove" sa kojima dolazi i redovno "održavanje" (zamena ulja, filtera, kaiševa i ostalih delova). Električni nemaju ništa slično. I ovi delovi se habaju i proizvode zagađenje i tokom upotrebe i kada, opet redovno, završavaju na deponijama. Sve ukupno (od kolevke/proizvodnje do groba/deponije) električni zagađuju najmanje, i to sa značajnom prednošću. Savršeno čiste tehnologije nema, možemo samo birati najbolju. U ovom slučaju je po svim merilima električna najbolja - kako najčistija tako i najpraktičnija i najizazovnija. U svakom slučaju moramo raditi na daljem usavršavanju, ali je fosilcima odavno odzvonilo iz mnoštva razloga. Svako verovanje u suprotno je zavaravanje sebe i/ili drugih.
Podelite komentar
Otto
@Elektro-vozač
Samo se ti zavaravaj, al ocito strucnjaci ne misle tako... Probaj se malo obrazovati mozda naucis nesto
Podelite komentar
ime
@Elektro-vozač
Evo zavaravam sebe. I?
Podelite komentar
Boki
@Elektro-vozač
Redovno održavanje običnog auta nije skupo, nije ni komplikovano. Može biti i prostije, ali mislim da proizvođači namerno izbegavaju da ga uproste kako bi zarađivali i na servisima i na prodaji delova. Električni auto za sada nema redovan servis u vidu zamene ulja, ali izmisliće oni neki servis bez kog neće važiti garancija, a garancija na bateriju je od suštinskog značaja. Takođe svaki kvar kod električnog koštaće papreno. Koštaće i punjenje mnogo više nego sada, polako... Ne verujem ja nikome da će dopustiti da se ljudi voze tako jeftino.
Podelite komentar
Ivkovic
@Elektro-vozač
druze jel vozis ti nekad taj tvoj elektro auto ili si po ceo dan na forumima i drzis predavanja
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Boki: lRedovno održavanje fosilaca je preskupo jer ne mora da postoji, i pritom jako dosadno, uzima puno vremena i zagađuje. Deo toga je nameran, drugi tehnološki ali ne pravi razliku. Kvarovi kod električnih automobila nisu ništa skuplji od onih sa jednakom učestalošću kod fosilaca. Recimo, ceo motor inverter je jeftiniji za istu snagu a traje duže. Baterije se mogu popraviti u delićima. Što se tiče tvog verovanja da će naći načina da naprave skuplje razmisli sam kako o konkurenciji tako i o tome da ne propustiš priliku da voziš mnogo bolja kola dok su ti "jeftina".
Podelite komentar
Boki
@Elektro-vozač
Meni je održavanje zabavno, to mi je hobi (pošto mi je profesija nešto drugo). Dakle to je stvar gledišta. Dobro je kad postoji mogućnost izbora, ko ne voli da se petlja sa tim biće dobro ako može da priušti nešto što se ne održava.
Podelite komentar
Crni
@Elektro-vozač
Glupo ti je objasnjavati da procitas nesto, edukujes se ako nista drugo poseti masinski ili etf pa se raspitaj pre no sto nesto napises. Elektromobil im prednosti tamo gde ga vozis jer tu ne zagadjuje ali kod termoelektrane raste cadj okolo. Ond aproizvodnj alitijum jonskih baterija koje se sada koriste u elektromobilima su ultra prljav atehnologija, zamenices ih vremenom 5godina otprilike, ond ai skladistenje i unistavanje. Elektromobili imaju isto redovno odrzavanje kao i svaki uredjaj. Samo punjenje duze traje no punjenje rezervorara. Jedino je buka manja i po meni jedina prednost. Sacekaj -5C, -10C, ili jos niza T da vidim dokle ces dogurati, ili jos bolje idi na planinu voleo bih da se malo smejem. Kada sve saberes u zivotnom veku vozila vecina je n astrani klasicnih vozila pogotovu finansijski po predjenom km. Izgleda da ili ne znas da sabiras ili sto je verovatnije imas netacan zbir tacnih podataka ili obratno tacan zbir netacnih podataka.
Podelite komentar
Otto
Kao sto sam i pisao nije to bas tako sjajno kao sto pojedinci pokusavaju da nas uvere, to je tek pocetak istine a sigurno ce s vremenom izlazit vise ovakvih clanaka s nedostatcima el vozila!
Podelite komentar
Crni
@Otto
Prvo baterije, punjenje, skladistenje, zamena, punjenje, koriscenje na minusu.. Drugo zagadjenje ultra prljava tehnologija za izradu i recikliranje baterije i ostalo. Imas i odrzavanje koje je verovatno dosta skuplje od klasicnih kola i niz drugih nedostataka koji se nece dugo ispeglati.
Podelite komentar
Kranp
Znači opet dizelasi manje stetni ..
Podelite komentar