Čudi me da Kodiak nije prošao. Danas ima brdo malih radionica širom sveta koje prave male serije "super-automobila" i opstaju iako ponekad nisu ni na nivou Kodiaka iz 80ih. Čak i u susjesdstvu jedan lik pravi elektroautomobile a primerak izložen na Sajmu u Ženevi je imao enterijer na nivou Zastave Poli samo sa još lošijim tapacirungom. POtvrdjuje se ona relativno nova "Veci je problem prodati nego stvoriti"
Milos
Čudi me da Kodiak nije prošao. Danas ima brdo malih radionica širom sveta koje prave male serije "super-automobila" i opstaju iako ponekad nisu ni na nivou Kodiaka iz 80ih. Čak i u susjesdstvu jedan lik pravi elektroautomobile a primerak izložen na Sajmu u Ženevi je imao enterijer na nivou Zastave Poli samo sa još lošijim tapacirungom. POtvrdjuje se ona relativno nova "Veci je problem prodati nego stvoriti"
Podelite komentar
Kom
Ne znam baš vic do kraja, ali uglavnom Srbin na kraju pobedi
Podelite komentar
Saša
Da li je moguće da su komande ventilacije od Golfa 2 ?!?? 😁
Podelite komentar
MaliPjerica
Jeste Ferari drhtao, toliko jako da se osetilo i par godina ranije u crnu goru...
Podelite komentar
Boki
Tehnički možda jeste bio dobar, ali izrada ipak nije na nivou Ferrari-ja.
Podelite komentar