Jedan Srbin je osamdesetih napravio superautomobil koji je ozbiljno zabrinuo Ferrari i Lamborghini
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milos
Čudi me da Kodiak nije prošao. Danas ima brdo malih radionica širom sveta koje prave male serije "super-automobila" i opstaju iako ponekad nisu ni na nivou Kodiaka iz 80ih. Čak i u susjesdstvu jedan lik pravi elektroautomobile a primerak izložen na Sajmu u Ženevi je imao enterijer na nivou Zastave Poli samo sa još lošijim tapacirungom. POtvrdjuje se ona relativno nova "Veci je problem prodati nego stvoriti"
Kom
Ne znam baš vic do kraja, ali uglavnom Srbin na kraju pobedi
Saša
Da li je moguće da su komande ventilacije od Golfa 2 ?!?? 😁