Benzin ili ništa: Dileri odustaju od Cadillaca jer ne žele da prodaju električne automobile
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Ovo uopšte nije novost već nešto na šta su iz Tesle ukazivali od početka i zašto nisu hteli da prodaju kola na isti način kao stari proizvođači. Zbog toga su i imali (i i dalje imaju) i zakonske probleme u nekim državama - jer ne žele taj model - prodavači bi prodavali ono na čemu više zarade a najviše zarađuju od održavanja i servisa kojih je daleko manje sa električnim pa im se ne isplati. Ovo je toliko izraženo da su često spremni da prodaju kola bez zarade (ili čak i sa gubitkom) jer se očekuje da će ipak zaraditi na servisima (održavanje i popravke u garantnom roku im plaća sam proizvođač). Bilo je puno slučajeva (i moj komšija među njima) koji su znali da su hteli da kupe električni auto i ništa drugo (Kia Soul EV) i bili su jasni po tom pitanju ali su tek u trećoj "prodavnici" uspeli da ga kupe. Na prva dva mesta, iako bi zaradili bez muke, nisu hteli već su ih nabeđivali da je zastarela tehnologija bolja. Ovo je bilo pre nekoliko godina. Jako su srećni svojom kupovinom i ne idu nazad na zastarelu tehnologiju. Ovo je veliki problem starim proizvođačima jer ne mogu da pređu na proizvodnju kola za koja i sami znaju da su bolja jer ih prodavci neće prodavati ako veštački ne dodaju održavanje, čak i da se odupru ostalim uticajima o kojima neću sada.