Auti s DPF su nekada zeznuta stvar jer za kratke rute DPF nemoze da spali cadj.Morate imati i tecnost koju kompijuter ubrizgava u DPF i pomaze sagorevanju i cisceenju DPF filtera,kod Citroena je sakriveno ispod auta,WV ad-blue ispod haube.Kad se zagusi DPF skinite ga i sa peracom pod pritiskom izbacite cadj iz filtera,posle toga ga natopite u DPF rastvor da otpusi tvrdu zalepljenu zdadj.Posle ga osusite sa i mirni ste par godina.Svako dobro.
Ja na plin, 1.330ccm2, 99ks prosecna potrosnja oko 6.2-6.5L plina i 0.5L benzina ( ne po nastelovanim bord kompjuterima (po njemu 4.3-5.5) vec sipanje uvek punog rezervoara vec godinama - auto presao 295 000km na plinu) sto odgovara potrosnji dizela 3.5L do max 4L, a takvih dizela ima samo na papiru. Nemam plivajuci, Eger, Turbinu, DPF, AdBlu, dizne od par stotina evra... I uvek nesto treba da se cisti ili da se negde vozi da tu cadj prospe na jedno mestu.
Da ugradnja sekventa atest pa nakon 5 god zamena boce pa u medjuvremenu oko sistema nesto treba popraviti recimo dizne plinske crknu sto se neretko desava...Pa sipas benzin dok ne zagreje da bi prebacio na gas. Mozda plin malo povoljnije ali nije velika razlika.... E sad nemam ovo nemam ono na autu svako prema svom budjelaru kroji sta moze da odrzava i vozi.
Nekada su dizelaši stvarno imali prednosti, iako ja celog života vozim benzince. Sa ovim cenama goriva, komplikovanim dizel motorima koji su skupi za održavanje ne bih kupio dizelaša nikad.
Onaj koji ima dovoljno para da se vozi, njemu nije bitno koliko auto trosi. To su ljudi koji plate full osiguranje i uopste ga ne interesuje dal auto trosi 7 ili 10 lit na 100 km. On hoce miran, tih i ugladjen zvuk a takav dizel nije. Problem je sto je nama potrosnja glavna stavka a vozimo na celavim gumama, kupujemo Turske dijelove i popravljamo auta kod svojih majstora po nekim podrumima.
Dizelaši su dugoprugaši. Oduvek je važilo da kad upališ dizelaša ne gasiš ga dok ne završiš sav posao. Šta da rade ljudi koji nemaju svakodnevno duge relacije... Jednom - dva puta mesečno kada se nađu na otvorenom putu i kada je motor dobro zagrejan treba stisnuti gas do daske u drugoj - trećoj brzini, do crvenog polja na obrtomeru. To će podići pritisak i temeperaturu u dpf-u i katalazatoru, takođe i u samom motoru, učiniće pročišćenje poput regeneracije. Naravno sa ovim ne treba preterivati, ali treba imati naviku i to raditi redovno. Auto će raditi kao sat, bez problema se u međuvremenu može voziti lagano. Naravno tu je i dekarbonizacija koja smanjuje čestice pri radu, tu je adtivirano gorivo i pranje dpf-a kao odličan vid održavanja čak i preventivno. Neki dpf se može i ručno oprati ako se deli na pola. Recimo kao kod 1.6 hdi koji ima spojku između katalizatora i dpf-a, lepo se skine i dobro istušira pod visokim pritiskom vode i kao nov...
Dajte besplatno gorivo pa da vidimo sta bi narod vozio? Manite me tih prica o dizelasima kako su bolji. Pa nisu Arapi ludi sto svi voze benzince, ili Ameri. Problem je sto smo mi sirotinja i nemamo para da sipamo.
Evo ja sam neki dan od rodjaka vozio CADY 2015 godina. Upalila se lampica od DPF i ja ga isteram na auto put na 2500 obrtaja i 4 brzini i lampica se ugasila, proslo je 10 dana vise se ne pali..
Da je pameti, dizel motori u putničkim automobilima bi bili zabranjeni. Kakav tehnički prostakluk. Skupi prljavštinu u filteru pa je onda na gomili izbaci (kao spali je, što je laž).
Ovo je tačno što ste napisali. I sam vozim Tiguan-dizel, i na otprilike 4-5godina mora da se menja PDF filter. Na kratkoj vožnji dolazi do zapušenja, i to je mana.
Ti si ili zaveden i indokrinisan, ili si nekad vozio nekog loseg dizela. Passat 103kW bluemotion trosi od 3.5 pa do nekih 7l dizel goriva na 100km. A nema svecice koje treba da se menjaju na nekih 10000km...
I ja sam tako mislio, i onda sam probao da kupim dizela. Kupio i verovali ili ne, razlika bivseg benzinca i sadasnjeg dizela je ogromna u korist dizela. Svake godine kad platim porez na dizela, na kilometrazi i potrosnji mi je razlika preko 2000€..Za mene to nije malo para.
Vidis isto i ja bezinca kazem nikada u zivotu. Mozda nemas pare za dizela. Dizel je dizel batice a ovo su sitnice. I dizeli se mnogo manje kvare id benzinaca, ekonomicniji su za voznju i zvuk dizela je nezamenljiv
Dizele u Srbiji vozi sirotinja koja ne shvata da je dizel motor veliki zagađivač. Kupe olupinu za 2000 evra i misle da su baje. Dizel motor je dobar kada treba da se povuče veliki teret, kada se ore i slično. Dizel motor u putničkim automobilima treba zabraniti. Nisu Arapi budale što voze automobile sa benzinskim motorom. Samo Srbi vole da se prave pametni.
blingaro
Na plin se kuva, na dizel se ore, a na benzin se vozi.
Podelite komentar
Rsv
@blingaro
Kaze verovatno neko ko vozi bicikl ili punta 1.2 dok pored njega prolazi audi q8 3.0tdi sa 300+ks.
Podelite komentar
Sami ocistite DPF necekajte da se skroz zacepi
Auti s DPF su nekada zeznuta stvar jer za kratke rute DPF nemoze da spali cadj.Morate imati i tecnost koju kompijuter ubrizgava u DPF i pomaze sagorevanju i cisceenju DPF filtera,kod Citroena je sakriveno ispod auta,WV ad-blue ispod haube.Kad se zagusi DPF skinite ga i sa peracom pod pritiskom izbacite cadj iz filtera,posle toga ga natopite u DPF rastvor da otpusi tvrdu zalepljenu zdadj.Posle ga osusite sa i mirni ste par godina.Svako dobro.
Podelite komentar
Mioljub
Ja na plin, 1.330ccm2, 99ks prosecna potrosnja oko 6.2-6.5L plina i 0.5L benzina ( ne po nastelovanim bord kompjuterima (po njemu 4.3-5.5) vec sipanje uvek punog rezervoara vec godinama - auto presao 295 000km na plinu) sto odgovara potrosnji dizela 3.5L do max 4L, a takvih dizela ima samo na papiru. Nemam plivajuci, Eger, Turbinu, DPF, AdBlu, dizne od par stotina evra... I uvek nesto treba da se cisti ili da se negde vozi da tu cadj prospe na jedno mestu.
Podelite komentar
Igi
@Mioljub
Da ugradnja sekventa atest pa nakon 5 god zamena boce pa u medjuvremenu oko sistema nesto treba popraviti recimo dizne plinske crknu sto se neretko desava...Pa sipas benzin dok ne zagreje da bi prebacio na gas. Mozda plin malo povoljnije ali nije velika razlika.... E sad nemam ovo nemam ono na autu svako prema svom budjelaru kroji sta moze da odrzava i vozi.
Podelite komentar
prvovencani
Ma samo elektricna jel tako 🤣
Podelite komentar
Mojo
Nekada su dizelaši stvarno imali prednosti, iako ja celog života vozim benzince. Sa ovim cenama goriva, komplikovanim dizel motorima koji su skupi za održavanje ne bih kupio dizelaša nikad.
Podelite komentar
Cojle Manojle
Onaj koji ima dovoljno para da se vozi, njemu nije bitno koliko auto trosi. To su ljudi koji plate full osiguranje i uopste ga ne interesuje dal auto trosi 7 ili 10 lit na 100 km. On hoce miran, tih i ugladjen zvuk a takav dizel nije. Problem je sto je nama potrosnja glavna stavka a vozimo na celavim gumama, kupujemo Turske dijelove i popravljamo auta kod svojih majstora po nekim podrumima.
Podelite komentar
Boki
Dizelaši su dugoprugaši. Oduvek je važilo da kad upališ dizelaša ne gasiš ga dok ne završiš sav posao. Šta da rade ljudi koji nemaju svakodnevno duge relacije... Jednom - dva puta mesečno kada se nađu na otvorenom putu i kada je motor dobro zagrejan treba stisnuti gas do daske u drugoj - trećoj brzini, do crvenog polja na obrtomeru. To će podići pritisak i temeperaturu u dpf-u i katalazatoru, takođe i u samom motoru, učiniće pročišćenje poput regeneracije. Naravno sa ovim ne treba preterivati, ali treba imati naviku i to raditi redovno. Auto će raditi kao sat, bez problema se u međuvremenu može voziti lagano. Naravno tu je i dekarbonizacija koja smanjuje čestice pri radu, tu je adtivirano gorivo i pranje dpf-a kao odličan vid održavanja čak i preventivno. Neki dpf se može i ručno oprati ako se deli na pola. Recimo kao kod 1.6 hdi koji ima spojku između katalizatora i dpf-a, lepo se skine i dobro istušira pod visokim pritiskom vode i kao nov...
Podelite komentar
⚽️⚽️⚽️
Dajte besplatno gorivo pa da vidimo sta bi narod vozio? Manite me tih prica o dizelasima kako su bolji. Pa nisu Arapi ludi sto svi voze benzince, ili Ameri. Problem je sto smo mi sirotinja i nemamo para da sipamo.
Podelite komentar
SRBIN
Evo ja sam neki dan od rodjaka vozio CADY 2015 godina. Upalila se lampica od DPF i ja ga isteram na auto put na 2500 obrtaja i 4 brzini i lampica se ugasila, proslo je 10 dana vise se ne pali..
Podelite komentar
Eksokustodijan
@SRBIN
Цркла лампица???
Podelite komentar
Milan
@SRBIN
Da je pameti, dizel motori u putničkim automobilima bi bili zabranjeni. Kakav tehnički prostakluk. Skupi prljavštinu u filteru pa je onda na gomili izbaci (kao spali je, što je laž).
Podelite komentar
Mrki
Ovo je tačno što ste napisali. I sam vozim Tiguan-dizel, i na otprilike 4-5godina mora da se menja PDF filter. Na kratkoj vožnji dolazi do zapušenja, i to je mana.
Podelite komentar
Sasa91
Dizel, ne, nikad u zivotu.
Podelite komentar
Avatar
@Sasa91
Ti si ili zaveden i indokrinisan, ili si nekad vozio nekog loseg dizela. Passat 103kW bluemotion trosi od 3.5 pa do nekih 7l dizel goriva na 100km. A nema svecice koje treba da se menjaju na nekih 10000km...
Podelite komentar
SRBIN
@Sasa91
I ja sam tako mislio, i onda sam probao da kupim dizela. Kupio i verovali ili ne, razlika bivseg benzinca i sadasnjeg dizela je ogromna u korist dizela. Svake godine kad platim porez na dizela, na kilometrazi i potrosnji mi je razlika preko 2000€..Za mene to nije malo para.
Podelite komentar
Marko
@Sasa91
Vidis isto i ja bezinca kazem nikada u zivotu. Mozda nemas pare za dizela. Dizel je dizel batice a ovo su sitnice. I dizeli se mnogo manje kvare id benzinaca, ekonomicniji su za voznju i zvuk dizela je nezamenljiv
Podelite komentar
Darko
@Sasa91
Dizele u Srbiji vozi sirotinja koja ne shvata da je dizel motor veliki zagađivač. Kupe olupinu za 2000 evra i misle da su baje. Dizel motor je dobar kada treba da se povuče veliki teret, kada se ore i slično. Dizel motor u putničkim automobilima treba zabraniti. Nisu Arapi budale što voze automobile sa benzinskim motorom. Samo Srbi vole da se prave pametni.
Podelite komentar
Marko
@Sasa91
Vidi se da si zaveden, pasat sa 103 kw je najgori motor, dizne, pupma da ne pričam, ali bitno da si seo u seljački pasat
Podelite komentar
Bmw 520d
Ima majstora koji to strucno skinu a auto opet prodje tehnicki.
Podelite komentar
Hmm....
@Bmw 520d
Da...da ali dodji juče.
Podelite komentar