Sećam se da sam, kad sam bio klinac, nekoliko leta za redom na Zlatiboru viđao stariji bračni par koji se vozio u crvenom dvosedu kabrioletu. Auto je vukao prilkolicu na kojoj se nalazio crni gumeni čamac prekirven ciradom, u kome im se pretpostavljam nalazio prtljag. Bile su 90te, sankcije, ratovi i ostala s*anja, švercovana čorba se kupovala u flašama od kokakole, a oni su se bezbrižno vozili na more i stalno pravili dan, dva pauze na Zlatiboru (dok to još nije bio ovaj užas koji je danas). Kasnije sam skontao da im je to, najverovatnije, bio odušak od svih tih katastrofalnih godina, nedelja zadovoljstva u godinama užasa. Kasnije sam saznao da je šmekerski crveni kabriolet koji je planinskim putevima brektao prema moru bio - Karmann Ghia.
To su bila auta s dusom i karakterom, sve ono sto strujici nece moci nikad postati, neki ce reci zastarjela tehnologija al pravi znalci znaju sta je klasa koja ostaje a mode se mjenjau pa ce i ta elektro moda vrlo brzo nestat
Dizajn je jedno. Po tome su još zanimljiviji oni najstariji automobili i, među njima, i električni. Drugo su uživanje u vožnji, kako dugoj tako i kratkoj, čistoća, pouZdanost i praktičnost i to uz manje troškove. Možda će i električni biti zamenjeni nečim još boljim ali to neće biti fosilci. Njihova istorija je već završena.
Druže, postaješ pomalo naporan. Uživanje je u oko/osećaju posmatrača/uživaoca. Ako neko uživa da vozi IMT 539 DeLuxe po svojo njivu - to je njegov "đir" (što bi rekle naše komšije zapada), ako neko voli da "gazi" rasplaog juga ili obožava da vozi folciku oldtajmera - to je njegovo, ako se loži na baterija - i to je njegovo.... Ja npr. nemam ništa protiv ni baterija. ni hibrida, ni oktanaca, svako gotivi svoje i dokle god ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju - vozi miško. Ali, i jednoga dana, kada svi pređemo na baterija imam nameru da zadržim kevinog fiću i '79. i burazerovog golfa kabriolet iz '88. (obećao je da će meni da ga pokloni), pa mekar kasnije morao da ih prebacujem na baterije... 🙂
Uživanje u vožnji nema veze sa izvorom energije sem što električni pogon danas može da uradi sve, bolje i više od ostalih pogona. Ostalo nije činioc u samoj vožnji već u ostalim stvarima a dušu donosi sam vozač.
VRSK
Čika Buca iz Lazarevca je imao jednog plavog.
Podelite komentar
Pera Moler
Sećam se da sam, kad sam bio klinac, nekoliko leta za redom na Zlatiboru viđao stariji bračni par koji se vozio u crvenom dvosedu kabrioletu. Auto je vukao prilkolicu na kojoj se nalazio crni gumeni čamac prekirven ciradom, u kome im se pretpostavljam nalazio prtljag. Bile su 90te, sankcije, ratovi i ostala s*anja, švercovana čorba se kupovala u flašama od kokakole, a oni su se bezbrižno vozili na more i stalno pravili dan, dva pauze na Zlatiboru (dok to još nije bio ovaj užas koji je danas). Kasnije sam skontao da im je to, najverovatnije, bio odušak od svih tih katastrofalnih godina, nedelja zadovoljstva u godinama užasa. Kasnije sam saznao da je šmekerski crveni kabriolet koji je planinskim putevima brektao prema moru bio - Karmann Ghia.
Podelite komentar
Roki
To su bila auta s dusom i karakterom, sve ono sto strujici nece moci nikad postati, neki ce reci zastarjela tehnologija al pravi znalci znaju sta je klasa koja ostaje a mode se mjenjau pa ce i ta elektro moda vrlo brzo nestat
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Dizajn je jedno. Po tome su još zanimljiviji oni najstariji automobili i, među njima, i električni. Drugo su uživanje u vožnji, kako dugoj tako i kratkoj, čistoća, pouZdanost i praktičnost i to uz manje troškove. Možda će i električni biti zamenjeni nečim još boljim ali to neće biti fosilci. Njihova istorija je već završena.
Podelite komentar
Pera Moler
@Roki
Druže, postaješ pomalo naporan. Uživanje je u oko/osećaju posmatrača/uživaoca. Ako neko uživa da vozi IMT 539 DeLuxe po svojo njivu - to je njegov "đir" (što bi rekle naše komšije zapada), ako neko voli da "gazi" rasplaog juga ili obožava da vozi folciku oldtajmera - to je njegovo, ako se loži na baterija - i to je njegovo.... Ja npr. nemam ništa protiv ni baterija. ni hibrida, ni oktanaca, svako gotivi svoje i dokle god ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju - vozi miško. Ali, i jednoga dana, kada svi pređemo na baterija imam nameru da zadržim kevinog fiću i '79. i burazerovog golfa kabriolet iz '88. (obećao je da će meni da ga pokloni), pa mekar kasnije morao da ih prebacujem na baterije... 🙂
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Uživanje u vožnji nema veze sa izvorom energije sem što električni pogon danas može da uradi sve, bolje i više od ostalih pogona. Ostalo nije činioc u samoj vožnji već u ostalim stvarima a dušu donosi sam vozač.
Podelite komentar
Pera Moler
@Roki
Moj prethodni komentar se odnosio na @Elektro vozač, a ne na @Roki.
Podelite komentar