Nova Opelova "munja" za još "moderniji i hrabriji imidž"
Opel aktivno radi na promeni sopstvenog imidža od kada je postao deo PSA grupacije. A jedan od koraka ka tom cilju je i redizajn poznate "munje", logoa koga nemačka fabrika koristi godinama.
Iako se na prvi pogled promena, možda, ni ne može primetiti, ona se ogleda upravo u stavljanju fokusa na samu "munju".
Tako je spoljni prsten oko nje sada postao nešto tanji, a ceo logo dobio "finije iscrtane linije" i novi font kojim je ispisan naziv kompanije, nazvan "Opel Next".
U Opelu tvrde da novi logo treba da simbolizuje "inovativnu snagu brenda" i njegov "još moderniji i hrabriji imidž", koji naglašava i osnova znaka u neon žutoj boji.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dieselgate
Nekako mi je žao Opela. Stari i veliki brend, od ulaska u GM nikada nije bio sam svoj, danas je bukavalno pod okupacijom PSA iako ima odrešene ruke, obavezan je da koristi njihove platforme, što ga čini jeftinijim, ali bez mogućnosti sa dokaže sopstveni kvalitet...
Podelite komentar