Najjeftiniji evropski auto na struju stiže 1. marta

   ≫ 

Komentari

  • Laris

    3. decembar 2020 | 17:36

    Ne pricaj u tude ime ja sam probao i nebi ga vise nikad , tako da ne pises svi ! Mozes tupit po svome koliko oces al osim sto nisi u pravu smaras sa svojim teorijama o vecini i svima zavrsi s tim ne pisi kao da znas tko sta oce !!!

  • Laris

    3. decembar 2020 | 16:52

    Ne pricaj u tude ime ja sam probao elektricni i nebi ga vise nikad , tako da ne pises svi ! Mozes tupit po svome koliko oces al osim sto nisi u pravu smaras sa svojim teorijama o vecini i svima zavrsi s tim ne pisi kao da znas tko sta oce !!!

    • 3. decembar 2020 | 19:29

      Elektro-vozač

      @Laris

      A koji si to probao? Ne računam o modelima koje su firme pravile tek da bi imale povlastice a ne da bi napravile dobar proizvod.

  • Boki

    3. decembar 2020 | 11:04

    Ovakav auto bi vredeo 10.000 evra, možda bi ga neko i kupio jer će se uštedeti posle nekoliko godina vožnje do posla i nazad. Za drugo nažalost nije kao ni jedan aktuelni električni auto. Razlog je autonomija. Kada sam vozio auto na plin, autonomija na plin je bila 450 km. Nisam smeo da krenem na more i bez pola rezervoara benzina (za svaki slučaj) jer ne znam gde ću usput dopuniti gas. Dakle to je pored razvijene mreže benzinskih pumpi gde recimo svaka druga ima gas, put u nepoznato je neizvesnost. Sa električnim autom bukvalno nema putovanja, ne računajući trajanje punjenja koje koliko bilo efikasno može potrajati, još ako je punjač zauzet, potrajaće poprilično...

    • 3. decembar 2020 | 11:49

      Brate

      @Boki

      Sada ce ti elektro-sofer sve objasniti do detalja i uz to smorice portal

    • 3. decembar 2020 | 12:21

      Elektro-vozač

      @Boki

      @Brate: naravno. Plin nije lako naći kao struju. Struje ima *svuda* a i tamo gde je nema (ni goriva), moguće je napraviti. Kao neko ko je išao na puteve duge hiljade kilometara za električnim kolima mogu samo da kažem što i svi ostali koji su probali isto - nikad nazad na fosilce! Trajanje punjenja baterija je otprilike isto kao i trajanje obroka tokom odmora pa dok jednako često treba ne predstavlja problem (na oko 4 sata prosečne vožnje). Zauzet punjač je problem otprilike isto kao i zauzeta pumpa za gorivo - punjača ima dovoljno i može se videti unapred, i u kolima i na telefonima koliko su koji zauzeti. Drugo, uvek ćeš naci stvari koje neki proizvod ne radi - običan auto ne može da ore, prevozi šljunak ili krave ili veliku porodicu, npr., pa ih ljudi ipak kupuju zato što su im takve stvari retko potrebne. Čak i da ti je punjenje nekim čudom problem, koliko puta godišnje je to problem? Tokom ostatka godine uživaćeš u boljoj vožnji i uštedećeš dovoljno da putuješ, recimo, avionom umesto da se klackas fosilcima. Kolima (umesto avionom) ljudi idu na dalek put iz tri razloga uglavnom: (1) ušteda (prestaje da bude problem), (2) uživanje u vožnji i "geografiji" (bolje sa električnim) i (3) automobil im je potreban tamo gde idu (moguće iznajmiti lokalno uz uštedu, bez bojazni da će.vas auto bilo koje vrste zaglaviti daleko od kuće).

    • 4. decembar 2020 | 16:36

      Sd

      @Boki

      Ali zato može da bude gradski auto,kapiš!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA