Najjeftiniji evropski auto na struju stiže 1. marta

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Laris
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Laris

    03. decembar 2020 | 17:36

    Ne pricaj u tude ime ja sam probao i nebi ga vise nikad , tako da ne pises svi ! Mozes tupit po svome koliko oces al osim sto nisi u pravu smaras sa svojim teorijama o vecini i svima zavrsi s tim ne pisi kao da znas tko sta oce !!!

  • Laris

    03. decembar 2020 | 16:52

    Ne pricaj u tude ime ja sam probao elektricni i nebi ga vise nikad , tako da ne pises svi ! Mozes tupit po svome koliko oces al osim sto nisi u pravu smaras sa svojim teorijama o vecini i svima zavrsi s tim ne pisi kao da znas tko sta oce !!!

  • Boki

    03. decembar 2020 | 11:04

    Ovakav auto bi vredeo 10.000 evra, možda bi ga neko i kupio jer će se uštedeti posle nekoliko godina vožnje do posla i nazad. Za drugo nažalost nije kao ni jedan aktuelni električni auto. Razlog je autonomija. Kada sam vozio auto na plin, autonomija na plin je bila 450 km. Nisam smeo da krenem na more i bez pola rezervoara benzina (za svaki slučaj) jer ne znam gde ću usput dopuniti gas. Dakle to je pored razvijene mreže benzinskih pumpi gde recimo svaka druga ima gas, put u nepoznato je neizvesnost. Sa električnim autom bukvalno nema putovanja, ne računajući trajanje punjenja koje koliko bilo efikasno može potrajati, još ako je punjač zauzet, potrajaće poprilično...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA