Pre nešto više od mesec i po dana predstavljena, električna Dacia Spring pažnju je mnogo ranije privukla glasinama da će, kada konačno stigne na tržište, biti najjeftiniji električni automobil na starom kontinentu.
Ovaj za evropsko tržište prepakovani i preimenovani Renault City K-ZE, mali automobil na elektični pogon koga francuski proizvođač prodaje na kineskom tržištu, na ulicama će se pojaviti u skladu sa svojim imenom Spring - dakle, na proleće.
Počevši od 1. marta 2021. godine, Dacia Spring će prvo postati dotupna kroz mrežu Renaultovog dugogdišnjeg partnera, kompanije E.Leclerc, i moći će da se iznajmi u jednoj od njene 504 renta kar agencije.
Iz te kompanije poručuju da njihov potez predstavlja jedan do načina za sve koji su zainteresovani za ovaj automobil, ali i neodlučni oko njegove evenutalne kupovine, da ga isprobaju pre nego što se konačno odluče da pređu na prevoz na struju.
E.Leclerc će kroz svoju mrežu ponuditi 3.000 modela Dacia Springa opremljenog manjim paketom baterija (26,8 kWh), sa kojim će korisnici moći da pređu razdaljine do 295 kilometara.
Koliko će ovakvo iznajmljivanje Springa koštati korisnike još uvek nije poznato. A što se tiče cena tog modela na tržištu, nedavno je objavljena nezvanična informacija da će se on na mađarskom tržištu prodavati po ceni od 17.700 evra.
Taj iznos već u samom startu čini rumunski elektromobil najjeftinijim na evropskom tržištu. Na tu cenu, međutim, treba uračunti iznos subvencije koje države daju za kupovinu ekoloških vozila, pa će tako Dacia Spring u Mađarskoj koštati samo - 10.925 evra.
Video: Ovako izgleda kada vozač ne zna da li je pošao ili došao
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boki
Ovakav auto bi vredeo 10.000 evra, možda bi ga neko i kupio jer će se uštedeti posle nekoliko godina vožnje do posla i nazad. Za drugo nažalost nije kao ni jedan aktuelni električni auto. Razlog je autonomija. Kada sam vozio auto na plin, autonomija na plin je bila 450 km. Nisam smeo da krenem na more i bez pola rezervoara benzina (za svaki slučaj) jer ne znam gde ću usput dopuniti gas. Dakle to je pored razvijene mreže benzinskih pumpi gde recimo svaka druga ima gas, put u nepoznato je neizvesnost. Sa električnim autom bukvalno nema putovanja, ne računajući trajanje punjenja koje koliko bilo efikasno može potrajati, još ako je punjač zauzet, potrajaće poprilično...
Podelite komentar
Laris
Ne pricaj u tude ime ja sam probao i nebi ga vise nikad , tako da ne pises svi ! Mozes tupit po svome koliko oces al osim sto nisi u pravu smaras sa svojim teorijama o vecini i svima zavrsi s tim ne pisi kao da znas tko sta oce !!!
Podelite komentar
Laris
Ne pricaj u tude ime ja sam probao elektricni i nebi ga vise nikad , tako da ne pises svi ! Mozes tupit po svome koliko oces al osim sto nisi u pravu smaras sa svojim teorijama o vecini i svima zavrsi s tim ne pisi kao da znas tko sta oce !!!
Podelite komentar