Električni automobili neće nikada postati glavna vrsta prevoza, takođe ni elektronika neće dugo opstati. Razlog koji ću navesti možda je nekome bizaran, ali prateći ljude koji se bave NLO pojavama ne samo da sam naučio da oni postoje, nego sam naučio i kakav pogon koriste. Glavni izvor čiste energije je nama nepoznat hemijski element, ali činjenica je da će se otkriti jer tako su i "oni" otrkili pa mogu krstariti i čitavim svemirom koliko energije imaju. Naravno to nije jedna vrsta, ko zna koliko ih ima, postoje i oni koji koriste radioaktivni pogon jer su ostavljali ozračene tragove i ljudi koji su bili u kontaktu sa njima bili su ozračeni. Ali za sve te napredne tehnologije važi isto. Nemaju nikakve elektronske uređaje. Kako komuniciraju za sad velika je misterija, kao i sve ostalo. Činjenica je da se ka tome polako krećemo.
Kada biste samo znali koliko video materijala i svedočanstva ljudi ima na tu temu i to kroz čitavu istoriju čovečanstva ne biste govorili tako uopšte. Problem je samo što ima mnogo lažnih snimaka i priča, ali postoje ljudi koji se dugi niz godina bave sa tim i odvajaju istinete od lažnih objava...
Tačno je da proizvodnja električnih (još uvek) zagađuje više ali ovi namerno "biraju" podatke da naprave idealan slučaj za svoju, fosilnu, tehnologiju. Čak i da se uzmu njihovi brojevi električni ispadnu bolji jer je prosečni životni vek automobila daleko veći od "77.000 km". Polestar nije bas sjajan primerak efikasnosti - naprotiv, a proizvoljno preskaču razna zagađenja fosilaca (koja se ne svode samo na CO2 iz auspuha i proizvodnje). Dalje, centralizovano zagađivanje se lakše rešava od nekontrolisanog zagađivanja miliona/milijardi pokretnih zagađivača. Detaljna i nepristrasna istraživanja su našla da se dodatno zagađenje "poništi" posle oko jedne do dve godine prosečne vožnje i to sa tendencijom popravljanja u korist električnih: proizvodnja postaje efikasnija i čistija, kola efikasnija i elektrane čistije. Javnost treba da raspozna lažni marketing onih koji imaju šta da izgube prelaskom na savremenu tehnologiju a nemaju volju i/ili znanje da pređu i sami pa im se sve svodi na kukanje i neistine.
@Om: Niti očekujem niti dozvoljavam slepo verovanje. Sve je lako proveriti, samo je potrebna volja. Razmislite o tome ko daje izjave i šta ima time da dobije/izgubi. Da li verujete nesposobnima kada kažu da je nešto nemoguće a vidite druge da to postižu? Naravno da ne. Da li verujete opisa/ocenama proizvoda od ludima koji te proizvode nisu propisno probali ili imaju suprotne interese? Naravno da ne. Ako vam neko nudi poređenje potrudite se da nađete kompletno poređenje (ne samo deo proizvodnje, recimo). Nađite ih više i vidite šta ko preskače. Ja stojim iza svojih izjava , nudim argumente i prihvatam nesavršenosti savremene tehnologije ali ostaje da je daleko čistija i bolja. Nastaviću da budem "dosadan" dok god to bude bilo potrebno a ja budem mogao.
@Dzoni: Ne, ali iskreno preporučujem svima da baš sve provere. Kao i ovde, najčešće koristim iznete podatke da ukažem na apsurdnost datih tzv "zaključaka". Pročitajte moju poruku opet i pažljivo.
Slazem se ali bih dodao da su ti isti koji su radili istrazivanje uhvaceni u laziranju podataka o izduvnim gasovima na vozilima koja proizvode. Po ostalim komentarima reklo bi se (skoro jednoglasno) da glasamo za zejtin, loz ulje i naftu naspram moderne tehnologije ali istina je ta da su ovde oduvek nepismeni primitivci sa čadjavim krsevima uvek bili najglasniji. Ovde se mrze bicikle, trotineti, pesaci i sve sto ne nosi gaće preko glave.
Boki
Električni automobili neće nikada postati glavna vrsta prevoza, takođe ni elektronika neće dugo opstati. Razlog koji ću navesti možda je nekome bizaran, ali prateći ljude koji se bave NLO pojavama ne samo da sam naučio da oni postoje, nego sam naučio i kakav pogon koriste. Glavni izvor čiste energije je nama nepoznat hemijski element, ali činjenica je da će se otkriti jer tako su i "oni" otrkili pa mogu krstariti i čitavim svemirom koliko energije imaju. Naravno to nije jedna vrsta, ko zna koliko ih ima, postoje i oni koji koriste radioaktivni pogon jer su ostavljali ozračene tragove i ljudi koji su bili u kontaktu sa njima bili su ozračeni. Ali za sve te napredne tehnologije važi isto. Nemaju nikakve elektronske uređaje. Kako komuniciraju za sad velika je misterija, kao i sve ostalo. Činjenica je da se ka tome polako krećemo.
Podelite komentar
Elektro--vozač
@Boki
E kad je do vanzemaljaca i nepoznatih elemenata, predajem se!
Podelite komentar
NLO u mozgu
@Boki
Tebi je NLO oteo mozak, a vratio telo na Zemlju...
Podelite komentar
Sd
@Boki
Omiljen časopis ti je Treće oko,cccc
Podelite komentar
Boki
@Boki
Kada biste samo znali koliko video materijala i svedočanstva ljudi ima na tu temu i to kroz čitavu istoriju čovečanstva ne biste govorili tako uopšte. Problem je samo što ima mnogo lažnih snimaka i priča, ali postoje ljudi koji se dugi niz godina bave sa tim i odvajaju istinete od lažnih objava...
Podelite komentar
Elektro-vozač
Tačno je da proizvodnja električnih (još uvek) zagađuje više ali ovi namerno "biraju" podatke da naprave idealan slučaj za svoju, fosilnu, tehnologiju. Čak i da se uzmu njihovi brojevi električni ispadnu bolji jer je prosečni životni vek automobila daleko veći od "77.000 km". Polestar nije bas sjajan primerak efikasnosti - naprotiv, a proizvoljno preskaču razna zagađenja fosilaca (koja se ne svode samo na CO2 iz auspuha i proizvodnje). Dalje, centralizovano zagađivanje se lakše rešava od nekontrolisanog zagađivanja miliona/milijardi pokretnih zagađivača. Detaljna i nepristrasna istraživanja su našla da se dodatno zagađenje "poništi" posle oko jedne do dve godine prosečne vožnje i to sa tendencijom popravljanja u korist električnih: proizvodnja postaje efikasnija i čistija, kola efikasnija i elektrane čistije. Javnost treba da raspozna lažni marketing onih koji imaju šta da izgube prelaskom na savremenu tehnologiju a nemaju volju i/ili znanje da pređu i sami pa im se sve svodi na kukanje i neistine.
Podelite komentar
Om
@Elektro-vozač
Aj zavrsi s svojim glupostima i lazima, dosadan si i smaras
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Om: Niti očekujem niti dozvoljavam slepo verovanje. Sve je lako proveriti, samo je potrebna volja. Razmislite o tome ko daje izjave i šta ima time da dobije/izgubi. Da li verujete nesposobnima kada kažu da je nešto nemoguće a vidite druge da to postižu? Naravno da ne. Da li verujete opisa/ocenama proizvoda od ludima koji te proizvode nisu propisno probali ili imaju suprotne interese? Naravno da ne. Ako vam neko nudi poređenje potrudite se da nađete kompletno poređenje (ne samo deo proizvodnje, recimo). Nađite ih više i vidite šta ko preskače. Ja stojim iza svojih izjava , nudim argumente i prihvatam nesavršenosti savremene tehnologije ali ostaje da je daleko čistija i bolja. Nastaviću da budem "dosadan" dok god to bude bilo potrebno a ja budem mogao.
Podelite komentar
Dzoni
@Elektro-vozač
A ti smaracu ne biras podatke da napravis idealan slucaj za svoju elektro tehnologiju..gusis ljude na portalu svojim glupostima ..
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Dzoni: Ne, ali iskreno preporučujem svima da baš sve provere. Kao i ovde, najčešće koristim iznete podatke da ukažem na apsurdnost datih tzv "zaključaka". Pročitajte moju poruku opet i pažljivo.
Podelite komentar
Aleksandar
@Elektro-vozač
Nije zvaka za seljaka.
Podelite komentar
Aleksandar
@Elektro-vozač
Kako to da su nepismeni primitivci uvek najglasniji? Ti vozi na zejtin ako hoces a normalan svet i bez tebe napreduje.
Podelite komentar
Aleksandar
@Elektro-vozač
Slazem se ali bih dodao da su ti isti koji su radili istrazivanje uhvaceni u laziranju podataka o izduvnim gasovima na vozilima koja proizvode. Po ostalim komentarima reklo bi se (skoro jednoglasno) da glasamo za zejtin, loz ulje i naftu naspram moderne tehnologije ali istina je ta da su ovde oduvek nepismeni primitivci sa čadjavim krsevima uvek bili najglasniji. Ovde se mrze bicikle, trotineti, pesaci i sve sto ne nosi gaće preko glave.
Podelite komentar
Crni
@Elektro-vozač
Vidimo se na -20C kmada budes stopirao.
Podelite komentar