Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Otto
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    30. novembar 2020 | 19:29

    Naravno, atmosferski V12 motor nešto najbolje što se može čuti. Poslušajte zvuk Formule 1 sa V12 motorom i uporedite sa ovim danas. To je kraj priče, ja sam bio strastveni obožavalac Formule 1, danas više ne pratim trke jer obično zaspim dok gledam...

  • Otto

    30. novembar 2020 | 14:34

    Eto sto je ljubav i strast za dobrim zvukom a za nekog je ovo cviljenje i ne znam kakve sve gluposti covjek nije napisao, el auto nikad nece davati ovakve emocije... Daleko od toga da el auta nemaju svoje zasto al nikako ne mogu bit samo el auta dok ima ovoliko zaljubljenika u benzinske a i dizel motore!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA