Vozim beli Yugo GV, 1989. koji nije otišao u Ameriku, i dan danas. Čuvam ga i održavam u besprekornom stanju.
Nepravedno ocrnjen auto danas. Yugo me nigde nije ostavio, mehanika je jednostavna i lako i jeftino popravljiva ako do kvara dođe. Ali kvarova nema. Uradio sam mu generalni remont motora s originalnim delovima. Neverovartno malo troši, oko 5,6 litara na otvorenom putu kad se vozi u rasponu 70 do 90 km/h, dok je potrošnja u gradu veća, ali ne može da pređe 8,5 litara. Jedino što nije dobro na ovom automobilu je BEZBEDNOST, u današnje vreme s njim treba biti vrlo oprezan. Ipak je to auto iz 80ih godina prošlog veka. Ali sve ostalo je vrlo dobro i auto je zanimljiv za vožnju i putovanja. Svako ko ga ima, treba da ga čuva i održava najbolje što može, jer to je naš nacionalni simbol u smislu automobilizma i industrije koju smo nekad imali. Dokaz da i mi možemo.
POZDRAV!
Yigo je super domaci brend Srbije, ja bih ga kupio novog. Da bude isti samo neke manje prepravke zbog Eu zahteva super auto, imao sa 3 auta yugo 45.i 55.pocnite da ga tadite bit ce prodaje,stim da bude cena najskuplji od 4.000 do 5.000 eu najskuplji..
Vozio sam i jugo i 101 keca,nikadame nije mogao ostaviti na putu,osnovno je bilo da imaš par ključeva,dobro i sigurno gorivo gorivo,mogao sam popraviti na njemu na sred puta bilo šta,a nisam automehaničar,pumpu za gorivo ako se pregreje,a retko se dešavalo,hladio sam vodom,izvinite na ovo što vam kažem- pomokrim se na pumpu kod keca,sačekam malo i ona opet radi,a danas ajd da vidim da neko to uradi,i neznate gde se koji deo nalazi.
Ja sam imao stojka. Možda me nije ostavio na putu, ali sam VRLO ČESTO na putu majstirisao! Šta li su radili oni koji ne znaju da majstorišu? Pa sajla za vuču. Kad ide uz blag uspon, 1,2,3, gas do 120 km/h, dere se, pa u četvrtu. Aaaaa dok si reko keks 70, hoće da se ugasi. Šaltaj u trću, gasss, četvrta. Strašno!!!
Imao sam keca koga sam prodao sa potpuno ispravnim motorom (120 000, menjane karike i drugo, kompresija odlična). Kupio sam polovan Reno klio 1.6/16v. Pola god sam vozio oba. Kad sam sedao iz Renoa u keca kao da sam seo u šerpu, a iz keca u Renoa, kao da sam seo u avion! O potrošnji goriva da ne govorim 8-4/5l. Ako govorimo o radnicima, šteta. A ne spominjimo više keca, Yuga, Fiću. To su kante. Žao mi zastave 10. To je bio dobar auto!
U Srbiji je danas najbolje zaposliti se u 'Zastavi'. Yugo je bio baš loš auto, ništa na njemu nije valjalo, ali tada su radnici barem zaradili svoje plate.
Pa koji je Jugo doceko 40 godina istrulio je za 15 raspo se zadnji most i sve prslo a mi pricamo o četrdesetom rodendanu ali samo jos imi je ostalo i nista vise
Pavle Filipović
Vozim beli Yugo GV, 1989. koji nije otišao u Ameriku, i dan danas. Čuvam ga i održavam u besprekornom stanju. Nepravedno ocrnjen auto danas. Yugo me nigde nije ostavio, mehanika je jednostavna i lako i jeftino popravljiva ako do kvara dođe. Ali kvarova nema. Uradio sam mu generalni remont motora s originalnim delovima. Neverovartno malo troši, oko 5,6 litara na otvorenom putu kad se vozi u rasponu 70 do 90 km/h, dok je potrošnja u gradu veća, ali ne može da pređe 8,5 litara. Jedino što nije dobro na ovom automobilu je BEZBEDNOST, u današnje vreme s njim treba biti vrlo oprezan. Ipak je to auto iz 80ih godina prošlog veka. Ali sve ostalo je vrlo dobro i auto je zanimljiv za vožnju i putovanja. Svako ko ga ima, treba da ga čuva i održava najbolje što može, jer to je naš nacionalni simbol u smislu automobilizma i industrije koju smo nekad imali. Dokaz da i mi možemo. POZDRAV!
Podelite komentar
Bane
Yigo je super domaci brend Srbije, ja bih ga kupio novog. Da bude isti samo neke manje prepravke zbog Eu zahteva super auto, imao sa 3 auta yugo 45.i 55.pocnite da ga tadite bit ce prodaje,stim da bude cena najskuplji od 4.000 do 5.000 eu najskuplji..
Podelite komentar
Jugoista
Vozio sam i jugo i 101 keca,nikadame nije mogao ostaviti na putu,osnovno je bilo da imaš par ključeva,dobro i sigurno gorivo gorivo,mogao sam popraviti na njemu na sred puta bilo šta,a nisam automehaničar,pumpu za gorivo ako se pregreje,a retko se dešavalo,hladio sam vodom,izvinite na ovo što vam kažem- pomokrim se na pumpu kod keca,sačekam malo i ona opet radi,a danas ajd da vidim da neko to uradi,i neznate gde se koji deo nalazi.
Podelite komentar
Dušan
@Jugoista
Ja sam imao stojka. Možda me nije ostavio na putu, ali sam VRLO ČESTO na putu majstirisao! Šta li su radili oni koji ne znaju da majstorišu? Pa sajla za vuču. Kad ide uz blag uspon, 1,2,3, gas do 120 km/h, dere se, pa u četvrtu. Aaaaa dok si reko keks 70, hoće da se ugasi. Šaltaj u trću, gasss, četvrta. Strašno!!!
Podelite komentar
Logicno
naša kola su ugašena da bi Evropa mogla da nam uvali njene olupine...
Podelite komentar
Pg.
@Logicno
Tacan i dobar komentar !
Podelite komentar
Dušan
@Logicno
Imao sam keca koga sam prodao sa potpuno ispravnim motorom (120 000, menjane karike i drugo, kompresija odlična). Kupio sam polovan Reno klio 1.6/16v. Pola god sam vozio oba. Kad sam sedao iz Renoa u keca kao da sam seo u šerpu, a iz keca u Renoa, kao da sam seo u avion! O potrošnji goriva da ne govorim 8-4/5l. Ako govorimo o radnicima, šteta. A ne spominjimo više keca, Yuga, Fiću. To su kante. Žao mi zastave 10. To je bio dobar auto!
Podelite komentar
Erak
U Srbiji je danas najbolje zaposliti se u 'Zastavi'. Yugo je bio baš loš auto, ništa na njemu nije valjalo, ali tada su radnici barem zaradili svoje plate.
Podelite komentar
Johan
Pa koji je Jugo doceko 40 godina istrulio je za 15 raspo se zadnji most i sve prslo a mi pricamo o četrdesetom rodendanu ali samo jos imi je ostalo i nista vise
Podelite komentar
Dušan
@Johan
Potpuno si u pravu. Ja sam imao stojka, kome nije bilo pomoći iako je dobro pažen. Raspao se! Prodao sam ga sa 120 000 km za 150 eura.
Podelite komentar
Krlja
Pa sto ugasiste proizvodnju kad je tako dobar bio 😉😉😉
Podelite komentar