Yugo slavi 40. rođendan: Šta su Amerikanci zaista mislili o njemu i kako ga je to učinilo boljim?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pavle Filipović
Vozim beli Yugo GV, 1989. koji nije otišao u Ameriku, i dan danas. Čuvam ga i održavam u besprekornom stanju. Nepravedno ocrnjen auto danas. Yugo me nigde nije ostavio, mehanika je jednostavna i lako i jeftino popravljiva ako do kvara dođe. Ali kvarova nema. Uradio sam mu generalni remont motora s originalnim delovima. Neverovartno malo troši, oko 5,6 litara na otvorenom putu kad se vozi u rasponu 70 do 90 km/h, dok je potrošnja u gradu veća, ali ne može da pređe 8,5 litara. Jedino što nije dobro na ovom automobilu je BEZBEDNOST, u današnje vreme s njim treba biti vrlo oprezan. Ipak je to auto iz 80ih godina prošlog veka. Ali sve ostalo je vrlo dobro i auto je zanimljiv za vožnju i putovanja. Svako ko ga ima, treba da ga čuva i održava najbolje što može, jer to je naš nacionalni simbol u smislu automobilizma i industrije koju smo nekad imali. Dokaz da i mi možemo. POZDRAV!
Bane
Yigo je super domaci brend Srbije, ja bih ga kupio novog. Da bude isti samo neke manje prepravke zbog Eu zahteva super auto, imao sa 3 auta yugo 45.i 55.pocnite da ga tadite bit ce prodaje,stim da bude cena najskuplji od 4.000 do 5.000 eu najskuplji..
Jugoista
Vozio sam i jugo i 101 keca,nikadame nije mogao ostaviti na putu,osnovno je bilo da imaš par ključeva,dobro i sigurno gorivo gorivo,mogao sam popraviti na njemu na sred puta bilo šta,a nisam automehaničar,pumpu za gorivo ako se pregreje,a retko se dešavalo,hladio sam vodom,izvinite na ovo što vam kažem- pomokrim se na pumpu kod keca,sačekam malo i ona opet radi,a danas ajd da vidim da neko to uradi,i neznate gde se koji deo nalazi.