Raste broj pristupačnih automobila na struju: Mask sprema "malog Teslu" za Evropu?

 
 
 ≫ 
  • 0

Izgleda da najava Dačije Spring, kao ni Volkswagenovi ID modeli, izvršnom direktoru Tesle ne daju mira...

tesla, auto Foto: Unsplash

Da li je Renaultova najava najjeftinijeg električnog automobila na evropskom kontinentu, u vidu modela Dacia Spring (čija bi prodaja trebalo da počne tokom prve polovine sledeće godine), imala bilo kakve veze sa tim ne znamo, tek izgleda da Tesla spema novim mali elektromobil za Evropu.

I dok novi Volkswagenovi električni modeli beleže sve bolje prodajne rezultate, Ilon Mask je otkrio potencijalne planove za razvoj potpuno novog automobila manjih dimenzija, koji bi se proizvodio u novoj Tesla Gigafactory fabrici u Berlinu.

Dacia Spring Foto: Dacia

Međutim, osim informacija da bi novi model trebalo da bude kreacija evropskih dizajnera, nema drugih zvaničnih podataka.  Dva su glavna razloga zbog kojih se Mask odlučio za "evropskog Teslu".

Po principu po kome mu je to uspelo i u SAD, želi da u svoju evropsku fabriku privuče najbolje dizajnere i inženjere sa starog kontinenta, budući da je Tesla jedna od najzanimljivijih i najperspektivnijih kompanija za mlade inženjere u Americi. A da bi se od njih dobilo ono najbolje, treba im omogućiti stvaranje originalnih proizvoda, a ne samo "hendlovanje" proizvodnje automobila njihovih američkih kolega.

Drugi razlog se odnosi na generalne razlike između evropskog i američkog tržišta. Mask smatra da bi za evropsko tržište imalo smisla proizvoditi kompaktnije hečbek modele ili vozila sličnog tipa, i zato je namera Tesle da konstruiše automobil koji će zadovoljiti potrebe evropljana, prenosi Zimo.

Za pretpostaviti je da će, u skladu sa prilagođavanjem Evropi, modeli koji u budućnosti budu izlazili iz berlinske fabrike imati i cene koje će biti prilagođenije navikama evropskih kupaca.

3. Tesla Model X / Ukupan Euro NCAP rezultat: 345 Foto: Tesla

A možda je Ilon Mask baš na to i mislio kada je nedavno pominjao budući model Tesle koji bi trebalo da ima cenu od oko 25.000 dolara, odnosno 21.000 evra.

Naravno, u konačnoj ceni vozila svoj udeo će imati i subvencije koje brojne evropske vlade daju kupcima ekoloških vozila, pa bi konačna cena budućeg evropskog Tesle mogla da bude još niža.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA