Malo skuplje, ali i dalje među najjeftinijima: Dacia objavila cene novog Logana i Sandera
Rumunski proizvođač tvrdi da cene nisu mnogo veće u odnosu na to da novi modeli nude viši stepen bezbednosti, dodatne sisteme asistencije i bolju opremu
Dok novi modeli Dacia Logan, Sandero i Sandero Stepway kreću ka prodajnim salonima, rumunski proizvođač je ovih dana objavio i njihove cene na matičnom tržištu.
Iako je prethodnih nedelja bilo nezvaničnih objava cena u pojednim zemljama, nakon zvaničnog predstavljanja u Rumuniji, ozvaničene su i cene, za koje možemo da pretpostavimo da se neće mnogo razlikovati ni na našem tržištu.
Rumunski mediji navode da one nisu mnogo veće u odnosu na činjenicu da nude viši stepen bezbednosti, kao i dodatne sisteme asistencije o kojima "vlasnici prethodne generacije modela nisu mogli ni da sanjaju".
Tako je, u poređenju da prethodnim modelom, nova Dacia Logan na rumunskom tržištu skuplja za 770 evra, ali i pored toga ostaje najjeftiniji model u ponudi. Početna cena osnovnog modela Logana, sa osnovnim Access paketom opreme SCe 65 (1,0L , 65KS) motorom iznosi 8.400 evra. Sandero sa istim motorom i paktom opreme skuplji je za 200 evra.
Sandero Stepway je potpuno dugačija priča, budući da ga je proizvođač tržišno pozicionirao na sam vrh Logan/Sandero game, piše rumunski Promotor. Zato taj krosover model u ponudi nema ni Access paket opreme, ni SCe 65 trocilindraš.
Najjeftinija Dacia Sandero Stepway dolazi sa Essential paketom opreme i TCe 90 turbo motorom, po ceni od 12.090 evra. To je čak 1.340 evra više od običnog Sandera u toj konfiguraciji, dok je Logan istom paketu 200 evra skuplji od Stepway-a.
Međutim, i pored viših cena, Dacia ostaje proizvođač sa najmanjim rasponom cena novih modela u odnosu na ponuđene nivoe opreme. Tako je razlika između najjeftinijeg i najskupljeg Sandera Stepway 2.000, dok taj odnos u slučaju Logana 4.550 evra.
Razlog toga je, kako navodi rumunski sajt, to što novi modeli u startu dolaze da visokim nivoom osnovne opreme, prvenstveno kada su bezbednosni sistemi u pitanju, dok je cena dodatnih paketa opreme niža nego kod konkurencije.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boki
Mislim da je sce 65 ks zaista slab motor za Logan, pogotovo zato što Logan sigurno nema 750 kg, već 1000+.
Podelite komentar
Majkl Džondar
Znači odličan autić za naše uslove, sa plinom.
Podelite komentar