Zbog nje Ilon Mask ne spava mirno: Ova luksuzna sportska limuzina ima 1.080 "elektirčnih konja"

   ≫ 
  • 3
Lucid Air Foto: Lucid Motors

Ilon Mask je poznat kao vrlo samouveren tip. Vlasniku Tesle ovih dana dobro ide, deonice njegove kompanije obaraju rekorde, ali postoji jedan razlog koji bi ipak mogao da ga zabrine ubudućnosti. On se zove se Lucid Air.

Novi model električnog automobila, trenutno dostupan u pretprodaji, dok prodaja počinje početkom sledeće godine, može da se pohvali elegantnim dizajnom i pogonom sa čak 1.080 konjskih snaga.

Lucid Air je dizajniran da pruži manji otpor vazduha od Teslinog modela S, što ga čini energetski efikasnijim.

- Puno smo radili na aerodinamičkoj optimizaciji automobila i na protoku vazduha. Posebnu pažnju smo posvetili otvorima za vazduh jer manji protok kroz vozilo znači i manji otpor - ističe potpredsednik Lucida Derek Dženkins, prenosi Seebiz.

Kratka hauba automobila, velika prostrana kabina, sa punim staklenim krovom i dizajn zadnjeg vetrobranskog stakla daju automobilu istovremeno praktičnost i moderan izgled. Stakleni krov vozila će omogućiti veliki dotok prirodne svetlosti u unutrašnjost.

- Uprkos činjenici da je Air manji, niži i uži model, ima više mesta za putnike i teret - rekao je Dženkins, dodajući da je unutrašnjost automobila pažljivo dizajnirana, i da ima futuristički izgled.

U vozilu se nalaze dva ekrana koja omogućavaju upravljanje različitim funkcijama automobila dodirom. Unutrašnjost automobila je luksuzna, ali koristi i ekološki prihvatljive materijale, poput veganske kože, detalje od alpaka vune i eukaliptusa.

- Naša inovacija je u tome što smo puno pažnje posvetili tehnologiji baterija i punjenja. Nastojali smo da smanjimo toplotu, gubitke energije i težinu - rekao je šef hardvera i inženjeringa kompanije Lucid Erik Bah o prednostima modela Air.

Lucid je već otvorio prodajne salone na ključnim tržištima električnih vozila, gde potencijalni kupci mogu da pogledaju vozilo i da izvrše prednaružbinu po želji.

Osnovni model Lucid Air ima 480 konjskih snaga, i prodavaće se po ceni od 77.400 američkih dolara.

Touring model, koji će biti dostupan po ceni od 87.500 dolara, imaće dva motora; jedan pozadi i jedan napred, pogon na sva četiri točka i 170 konjskih snaga više od osnovnog modela.

Model Grand Touring će biti dostupan za 139.000, a model Dream Edition sa 1.080 konjskih snaga i košta 169.000 dolara.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    23. novembar 2020 | 11:35

    Električni auto svako može da napravi, komponente su dostupne, treba ih samo sklopiti kao lego kockice. Možda bismo i mi mogli sa pokrenemo jedan brend električnih vozila pod nazivom e-Yugo. Javljam se dobrovovoljno da ga dizajniram, bio bi top...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA