
Jahta na točkovima: Mercedes predstavio novu Maybach S-klasu
Nakon što je početkom septembra predstavio novu S-klasu, a u iščekivanju njene sportske AMG verzije, Mercedes-Benz je sada predstavio njeno ultraluksuzno izdanje sa dodatkom Maybach u imenu.
Maybach se spolja razlikuje po drugačijem grilu i novom prednjem braniku, dok na zadnjem delu postoje izmene na difuzoru vazduha, kao i završecima izduvnog sistema. Uz to, kupcima je dostupna i opcija dvobojne karoserije, kod koje su krila i vrata u jednoj, a hauba, krov i poklopac prtljažnika u drugoj boji.
Luksuzna limuzina je dugačka 5.469 milimetara, što je za primetnih 180 milimetara duže u odnosu na "običnu" S-klasu, u verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem. To već u startu garantuje više nego dovoljno prostora i komfora za putnike, naročito one na zadnjim sedištima.
Mercedes je, kada je reč o pogonu, bio poprilično "škrt na informacijama", pa je tako jedino poznato to da će nova Maybach S-klasa dobiti unapređeni 4,0-litarski V8 biturbo motor sa mild-hibrid tehnologijom, koji bi trebalo da raspolaže sa barem 500 konjskih snaga, prenosi TopSpeed.
Pored njega, biće ponuđen i snažni 6,0-litarski V12 tvin-turbo, takođe potpomognut mild-hybrid sistemom, koji bi trebalo da oslobađa preko 600 "konja" i 1.000 Nm obrtnog momenta. Uz to, snaga će se po prvi put isporučivati na sva četiri točka, u okviru 4MATIC sistema.
Ipak, u slučaju Maybacha, najvažniji je, zapravo, enterijer i nivo luksuza koji on nudi, a tu su se Mercedesovi inženjeri poprilično istakli. Za zadnja sedišta pre bi se moglo reći da su dve velike, udobne fotelje, sa mogućnošću podešavanju u svim zamislivim pravcima.
Implementiran je najnoviji MBUX interfejs, koji poseduje i aktuelna S-klasa, sa čak pet OLED displeja, koji pruža vrhunski ugođaj i zabavu, a sistem prepoznaje i gestikulativne komande putnika sa zadnjih sedišta zahvaljujući 3D laserskim kamerama ugrađenim u "nebo" krova.
Kako je najavljeno, prodaja Maybach S-klase u Evropi će krenuti na proleće 2021. godine, sa prvim isporukama početkom leta dok će kinesko i američko tržište svoje prve primerke dobiti u aprilu naredne godine. Cena vozila biće naknadno poznata.
(Telegraf.rs)
Video: Na ovom Lenovo laptopu se ekran razvlači ovim pokretom ruke
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ime
Prednja strana mi se svidja, skroz je u redu, aludira malo na buducnost. Zadnja strana mi je malo upropastena, i generalno kod nove S klase, mislim da pozadi izgleda previse sportski i da nije bas dostojno S klase. Potseca me na CLS a to nije ok. Ali generalno automobil je super. Nadam se da ce zadnju stranu malo ispraviti 2024/25 kada bude izlazila facelift S klasa.
Podelite komentar