Jahta na točkovima: Mercedes predstavio novu Maybach S-klasu
Nakon što je početkom septembra predstavio novu S-klasu, a u iščekivanju njene sportske AMG verzije, Mercedes-Benz je sada predstavio njeno ultraluksuzno izdanje sa dodatkom Maybach u imenu.
Maybach se spolja razlikuje po drugačijem grilu i novom prednjem braniku, dok na zadnjem delu postoje izmene na difuzoru vazduha, kao i završecima izduvnog sistema. Uz to, kupcima je dostupna i opcija dvobojne karoserije, kod koje su krila i vrata u jednoj, a hauba, krov i poklopac prtljažnika u drugoj boji.
Luksuzna limuzina je dugačka 5.469 milimetara, što je za primetnih 180 milimetara duže u odnosu na "običnu" S-klasu, u verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem. To već u startu garantuje više nego dovoljno prostora i komfora za putnike, naročito one na zadnjim sedištima.
Mercedes je, kada je reč o pogonu, bio poprilično "škrt na informacijama", pa je tako jedino poznato to da će nova Maybach S-klasa dobiti unapređeni 4,0-litarski V8 biturbo motor sa mild-hibrid tehnologijom, koji bi trebalo da raspolaže sa barem 500 konjskih snaga, prenosi TopSpeed.
Pored njega, biće ponuđen i snažni 6,0-litarski V12 tvin-turbo, takođe potpomognut mild-hybrid sistemom, koji bi trebalo da oslobađa preko 600 "konja" i 1.000 Nm obrtnog momenta. Uz to, snaga će se po prvi put isporučivati na sva četiri točka, u okviru 4MATIC sistema.
Ipak, u slučaju Maybacha, najvažniji je, zapravo, enterijer i nivo luksuza koji on nudi, a tu su se Mercedesovi inženjeri poprilično istakli. Za zadnja sedišta pre bi se moglo reći da su dve velike, udobne fotelje, sa mogućnošću podešavanju u svim zamislivim pravcima.
Implementiran je najnoviji MBUX interfejs, koji poseduje i aktuelna S-klasa, sa čak pet OLED displeja, koji pruža vrhunski ugođaj i zabavu, a sistem prepoznaje i gestikulativne komande putnika sa zadnjih sedišta zahvaljujući 3D laserskim kamerama ugrađenim u "nebo" krova.
Kako je najavljeno, prodaja Maybach S-klase u Evropi će krenuti na proleće 2021. godine, sa prvim isporukama početkom leta dok će kinesko i američko tržište svoje prve primerke dobiti u aprilu naredne godine. Cena vozila biće naknadno poznata.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ime
Prednja strana mi se svidja, skroz je u redu, aludira malo na buducnost. Zadnja strana mi je malo upropastena, i generalno kod nove S klase, mislim da pozadi izgleda previse sportski i da nije bas dostojno S klase. Potseca me na CLS a to nije ok. Ali generalno automobil je super. Nadam se da ce zadnju stranu malo ispraviti 2024/25 kada bude izlazila facelift S klasa.
Podelite komentar