BMW prelomio: Konačni oproštaj od benzinaca i dizelaša

 
 
 ≫ 
  • 43

Jedan od najstarijih minhenskih pogona postaje fabrika električnih automobila, koja bi trebalo da počne sa radom 2026. godine

BMW u budućnosti ne želi da proizvodi motore sa unutrašnjim sagorevanjem, zbog čega će se oni proizvoditi samo u inostranstvu.

Čuvena bavarska fabrika automobila će zaustaviti proizvodnju benzinskih i dizel motora u svom glavnom pogonu u Minhenu, gde se postavlja novi pogon čija će proizvodnja pretežno biti usmerena na električne automobile.

Obnovljeni proizvodni pogon bi trebalo da počne sa radom 2026. godine, a njegova rekonstrukcija će ukupno koštati 400 miliona evra, izjavio je direktor proizvodnje BMW-ovih fabrika u Minhenu i Lajpcigu Milan Nedeljković, javila je nemačka televizija n-tv.

Bmw I3 Foto: Pixabay

Oko 1.000 radnika, koji će biti pogođeni prestankom proizvodnje SUS motora, biće preraspoređeno na druge poslove u BMW-u, kako u samom Minhenu, tako i na drugim lokacijama u Bavarskoj.

- Dosledno sprovodimo strategiju elektrifikacije! Svaka naša nemačka fabrika će, do kraja 2022. godine proizvoditi bar jedno potpuno električno - rekao je Nedeljković.

Zanimljiva je činjenca da do transformacije u fabriku električnih vozila dolazi u jednom od najstarijih minhenskih pogona kompanije, u kome BMW skoro 100 godina proizvodi automoble sa SUS motorima.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mario

    19. novembar 2020 | 15:37

    Oprastaju se od benzinskih i dizel motora a i od puno kupaca

  • Boki

    19. novembar 2020 | 19:42

    Pogon na benzin ili dizel svakako nema budućnost zbog ograničenih resursa nafte i emisije co2. Elekteični pogon ga ima još manje zbog materijala za izradu baterija, zagađenja u procesu proizvodnje i punjenja, nedovoljno jake električne mreže i nepraktične upotrebe. Šta je onda budućnost? Moj zaključak je da je jedino nuklearni pogon dugoročno rešenje za čovečanstvo. Ogroman izvor energije iz male količine nuklearnog goriva, bez emisije co2 i drigih štetnih gasova. 8 grama nukearnog goriva dovoljno je da pokreće automobil 100 godina.

  • Otto

    20. novembar 2020 | 22:26

    Koja vecina bre, svaka druga ti je kartel, briga nas za kartel svatko gleda sta mu je jeftinije i praktičnije tebi je prakticno punit auto meni nije nema svatko svoju garazu ljudi zive i u zgradama pa bas produzni s 6 kata i nije bas prakticna stvar, mogucnost da zaglavis na auto putu s baterijom prikraju je problem posto ne mozes predvidjet kad i gde ces zaglavit a cena kroz desetak godina eksploatacije mozda dode na isto al u startu moras puno vise ulozit i veliko je pitanje kome ces prodat el auto nakon 10 godina kad mu baterije budu prikraju zivotnog veka a da ne govorimo o opasnosti koju prestavlja el auto... Dakle postoji tu puno stvari koje ne vidis i ne zelis prihvatit al istina je takva kakva je i da nakrjau nek vozi ko sta hoce nema potrebe uvjeravat nikog u nista jer kako se tebe ne moze uvjerit u nista tako i ti nikog neces uvjerit u tu tvoju glupavu pricu...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA