Još jedna konačna odluka: Od 2035. - svi na struju!

 ≫ 

Komentari

  • Cika Velja

    18. novembar 2020 | 11:16

    A jel' racunaju sta cemo do 2035. da disemo...pijemo???

  • Čkalja, Beočić

    17. novembar 2020 | 21:49

    I biće pesme “majka Muju šiša na struju” 😂

  • Boki

    17. novembar 2020 | 19:46

    Kako mogu ograničavati pogon nekom direktivom kada se do tada se može razviti neki novi još efikasniji i čistiji?

    • 17. novembar 2020 | 20:21

      Elektro-vozač

      @Boki

      Naravno da mogu ali ne sa fosilnim gorivima. Između ostalog i auto industrija to potvrđuje. Električni su toliko značajno čistiji i bolji da nikakve potrebe nema za fosilcima.

    • 18. novembar 2020 | 16:25

      Elektro-vozač

      @Boki

      Konkretno, dok se gorivo napravi i proda već je potrošeno onoliko energije koliko je potrebno električnim kolima za sve Dakle bilo bi potrebno da fosilci imaju potrošnju od 0 (nula, ništa) "litara" na 100 km da bi bili jednaki. Čak i da se ovo totalno eliminiše morali bi biti oko 4-6 puta efikasniji nego što su danas da bi bili jednaki današnjim električnim bez da električni postanu bolji.

  • stojko

    17. novembar 2020 | 17:53

    I posle 2035 ostajem na domaću šljivu bre !!!!

  • Ezra

    17. novembar 2020 | 17:53

    Naravno baterije, ekoloski, ali da bi se napravila baterija mora da se izdvoji, nikl kadmijum i sta jos ne e to nije ekoloski

    • 17. novembar 2020 | 18:36

      Elektro-vozač

      @Ezra

      Nije. A ti misliš da je proizvodnja bloka motora, ulja i rezervnih delova čista? Električna kola su već čistija u roku od 1-2 godine upotrebe.

  • Bogoljub

    17. novembar 2020 | 17:40

    Struja će onda da poskupi pa ćemo da biramo ili da vozimo ili da imamo struju (kvotu) za osvetljenje, grejanje itd. Dakle problem makro-energetike 100% Dalje: Baterije! Ove sada još uvek nisu ... a da li će pronaći neku novu vrstu, tek ćemo videti. Ili neko već ima rešenje u fijoci, samo čeka pravi trenutak. Dakle problem ucene i krupnog kapitala. Pa prljave tehniologije izrade baterija? Zatim CO2 otisak, zapravo koliko uglejndioksida napravimo da bismo napravili e vozilo? Neko je pokrao ideje Nikole Tesle o bežičnom prenosu energije i ... eto gde smo sada

    • 17. novembar 2020 | 18:11

      Elektro-vozač

      @Bogoljub

      Sva energija poskupljuje pa će i struja. Međutim, cena struje ima gornju granicu pri kojoj je jako isplativo svima da sami prave svoju struju a ta cena je i dalje bolja od goriva (koje nema gornju granicu i nestaće). Baterije nisu više problem. Zagađenje tokom proizvodnje fosilci nadomeste za 1-2 godine prosečne upotrebe. Što se tiče količine energije ne zaboravite da se ona (i struja) troši i za proizvodnju, dostavu i prodaju fosilnih goriva. Igrom slučaja samo ta količina energije je dovoljna električnim kolima da voze isto onoliko koliko i fosilna sa tim gorivom. Preskočite laži naftaškog kartela i prestanite da prihvatate njihovo reketiranje.

  • ban

    17. novembar 2020 | 17:31

    A struja na ugalj? Kao kod nas...

    • 17. novembar 2020 | 18:15

      Elektro-vozač

      @ban

      I to je značajno čistije od upotrebe kola na fosilna goriva a popravljivo je i popravlja se svuda u svetu. Manje se zagađuje vožnjom na struju iz termoelektrana nego vožnjom na benzin/dizel. Sve više koristimo čistije izvore svuda u svetu pa i u Srbiji.

  • Tanja

    17. novembar 2020 | 17:03

    Do tada cemo preci na zaprezna kola

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA