Ne slažem se da se zabrana odnosi na automobile dok ostali izvori zagađenja rade neometano. Ili svi, ili nam benzin ostavite na miru. Krajnje je vreme da se narod pobuni!
Benzin nam nije potreban. Kola na fosilna goriva su daleko lošija i lako se zamene a životni vek im je relativno kratak. U svetu se zabranjuju, zaustavljaju i/ili na drugi način smanjuju ostali zagađivači takođe. Sa njima to radi drugačije pogotovo kada su u vlasništvu države (nije potrebna "zabrana" nego politička odluka). Za ono što se narodu prodaje jeste potrebna zabrana. Recimo mogu biti zabranjene cigarete. Što pre se rešimo SVE zagađivače to bolje. Redosled je manje važan od brzine. Za fosilnim kolima NIKO neće žaliti kada jednom proba.
Upravo tako nek vozi tko sto hoce, prvenstveno sto el auti su obmana posto njihova proizvodnja dalo vise zagaduje od klasicnog auta, kasnije zbrinjavanje baterija je isto tako problem a i prilikom sudara vrlo lako moze doci to kratkog spoja izmedu celija baterije koji uzrokuje pozar a i ekspolozije nisu iskljucene pa tko voli s tim da se vozi nek izvoli...
@Otto: Tačno je samo da proizvodnja zagađuje nešto više ali to fosilci više nego nadomeste tokom upotrebe (za oko 1 do 2 godine prosečne upotrebe). Eksplozije postoje samo sa fosilcima i "vodoničarima", ne sa čisto električnim. Baterije traju jako dugo, upotrebljavaju se i posle životnog veka u kolima a reciklaža je rešen problem. Nije dozvoljeno da se smeće baca gde se god stigne a fosilci upravo to rade - izduvni gasovi su otrovno smeće koje se nekontrolisano baca svuda. Tome konačno dolazi kraj i to divan kraj - električna kola su bolja u svakom pogledu. Ne laži sebe i ostale ponavljajući izjave naftaškog kartela.
@Elektro-vozač
Nemam ja ništa protiv da se vozi i kupuje ono što je bolje, isplativije, lepše... Protiv sam zabrana i nametanja nečega. Neka jedostavno moderna tehnologija smeni zastarelu kada njen nivo razvoja prevaziđe dosadašnu. Ovde se forsira nešto silom što masa ljudi ne želi, a realno nema toliki uticaj na ekologiju iako je ekologija ugrožena generalno, to nije samo zbog automobila već zbog kompletnih ljudskih aktivnosti.
@Otto: Tačno je samo da proizvodnja zagađuje nešto više ali to fosilci više nego nadomeste tokom upotrebe (za oko 1 do 2 godine prosečne upotrebe). Eksplozije postoje samo sa fosilcima i "vodoničarima", ne sa čisto električnim. Baterije traju jako dugo, upotrebljavaju se i posle životnog veka u kolima a reciklaža je rešen problem. Nije dozvoljeno da se smeće baca gde se god stigne a fosilci upravo to rade - izduvni gasovi su otrovno smeće koje se nekontrolisano baca svuda. Tome konačno dolazi kraj i to divan kraj - električna kola su bolja u svakom pogledu. Ne laži sebe i ostale ponavljajući izjave naftaškog kartela.
@Otto: Mogu ljudi da "žele" da bacaju svoje smeće drugima pod prozor ili da ih truju ali to nikada ne sme biti dozvoljeno - mora biti kažnjivo. Nemam ni ja protiv da ti voziš bilo šta što nigde ne ispušta apsolutno ništa. Za električna kola je sve to rešeno a za fosilna apsolutno ništa. I ovo je samo deo priče.
Boki
Ne slažem se da se zabrana odnosi na automobile dok ostali izvori zagađenja rade neometano. Ili svi, ili nam benzin ostavite na miru. Krajnje je vreme da se narod pobuni!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
Benzin nam nije potreban. Kola na fosilna goriva su daleko lošija i lako se zamene a životni vek im je relativno kratak. U svetu se zabranjuju, zaustavljaju i/ili na drugi način smanjuju ostali zagađivači takođe. Sa njima to radi drugačije pogotovo kada su u vlasništvu države (nije potrebna "zabrana" nego politička odluka). Za ono što se narodu prodaje jeste potrebna zabrana. Recimo mogu biti zabranjene cigarete. Što pre se rešimo SVE zagađivače to bolje. Redosled je manje važan od brzine. Za fosilnim kolima NIKO neće žaliti kada jednom proba.
Podelite komentar
Otto
@Boki
Upravo tako nek vozi tko sto hoce, prvenstveno sto el auti su obmana posto njihova proizvodnja dalo vise zagaduje od klasicnog auta, kasnije zbrinjavanje baterija je isto tako problem a i prilikom sudara vrlo lako moze doci to kratkog spoja izmedu celija baterije koji uzrokuje pozar a i ekspolozije nisu iskljucene pa tko voli s tim da se vozi nek izvoli...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
@Otto: Tačno je samo da proizvodnja zagađuje nešto više ali to fosilci više nego nadomeste tokom upotrebe (za oko 1 do 2 godine prosečne upotrebe). Eksplozije postoje samo sa fosilcima i "vodoničarima", ne sa čisto električnim. Baterije traju jako dugo, upotrebljavaju se i posle životnog veka u kolima a reciklaža je rešen problem. Nije dozvoljeno da se smeće baca gde se god stigne a fosilci upravo to rade - izduvni gasovi su otrovno smeće koje se nekontrolisano baca svuda. Tome konačno dolazi kraj i to divan kraj - električna kola su bolja u svakom pogledu. Ne laži sebe i ostale ponavljajući izjave naftaškog kartela.
Podelite komentar
Boki
@Boki
@Elektro-vozač Nemam ja ništa protiv da se vozi i kupuje ono što je bolje, isplativije, lepše... Protiv sam zabrana i nametanja nečega. Neka jedostavno moderna tehnologija smeni zastarelu kada njen nivo razvoja prevaziđe dosadašnu. Ovde se forsira nešto silom što masa ljudi ne želi, a realno nema toliki uticaj na ekologiju iako je ekologija ugrožena generalno, to nije samo zbog automobila već zbog kompletnih ljudskih aktivnosti.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
@Otto: Tačno je samo da proizvodnja zagađuje nešto više ali to fosilci više nego nadomeste tokom upotrebe (za oko 1 do 2 godine prosečne upotrebe). Eksplozije postoje samo sa fosilcima i "vodoničarima", ne sa čisto električnim. Baterije traju jako dugo, upotrebljavaju se i posle životnog veka u kolima a reciklaža je rešen problem. Nije dozvoljeno da se smeće baca gde se god stigne a fosilci upravo to rade - izduvni gasovi su otrovno smeće koje se nekontrolisano baca svuda. Tome konačno dolazi kraj i to divan kraj - električna kola su bolja u svakom pogledu. Ne laži sebe i ostale ponavljajući izjave naftaškog kartela.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
@Otto: Mogu ljudi da "žele" da bacaju svoje smeće drugima pod prozor ili da ih truju ali to nikada ne sme biti dozvoljeno - mora biti kažnjivo. Nemam ni ja protiv da ti voziš bilo šta što nigde ne ispušta apsolutno ništa. Za električna kola je sve to rešeno a za fosilna apsolutno ništa. I ovo je samo deo priče.
Podelite komentar
vuk
zabrana prodaje nije zabrana koriscenja. Mi ionako vozimo kola kola se ne prave vec 20 godina
Podelite komentar
Elektro-vozač
@vuk
Tačno ali već postoji i zabrana korišćenja na nekim mestima. Takve zabrane će se postepeno proširivati.
Podelite komentar
Ivan
Svi ti krsevi ce u Srbiju....
Podelite komentar