Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
pokrajac ognjen
Najbezbedini ato unazad 30 godina je vozilo kje koristi predsednik U.S.A . Ne postoji bezbedije vozilo
Sasa91
Volvo je najsigurnije auto na svijetu, veoma dobro znam o cemu pricam.
Elektro-vozač
Test nije pokrivao većinu automobila ali po bezbednosti već godinama, u svim kategorijama, vode električni, prvenstveno Tesla modeli: i "predtljažnik" (prednji prtljažnik) i zadnji umekšavaju sudare - nemaju blok motora koji udarac prenose na kabinu koja je sama po sebi čvršća zbog baterije te bolje podnosi i bočne udarce. Nema goriva koje može da eksplodira pa su i vatre su daleko ređe i manje opasne (vatre o kojima ste čitali su retkost i u njima niko nije stradao ali su zanimljive kao vest jer vest nije da psi laju kao što fosilci gore). Nema izduvnih gasova i ostalih otrova koji bukvalno ubijaju ljude (bilo samoubistvo ili zbog raznih nezgoda). Ma šta čitali o autopilotu (koji ni ja ne mislim da će skoro postati automatski) ne morate da ga koristite, bolji je (manje loš?) od svih drugih i ima najbolji sistem izbegavanja nesreća te su u Teslama nesreće i potvrđeno najređe i najblaže. Sistem protiv proklizavanja je bolji nego na bilo kom fosilcu i uvek će biti zbog toga što elektromotori mogu da reaguju daleko brže od fosilnih te je kontrola preciznija, da ne pričam da je lako imati više elektromotora sa zasebnom kontrolom za različite točkove.