Audi A6 limuzina 2.o dizel 177 PS. 2011 godište 160000 km prešao s njime samo tankam I radim servise redovno nikakvih problema, ni eura nisam dao na popravke, svaki tehnički do sada bez greske.
Mislim da je dve godine besmisleno kratak period za ocenjivanje pouzdanosti. Tu se mogu oceniti fabričke greške i propusti u kontroli proizvoda. Treba gledati automobile koji su prešli 300.000 km i više, pa odrediti koji je najpouzdaniji, koji najviše novca izbija iz džepa. Takođe je kvar kao kvar manje bitan ako je njegova popravka jeftina i uspešna. Postoje kvarovi koji su izuzetno skupi i automobili sa takvim kvarovima se ne mogu svrstati u pouzdane bez obzira što nemaju sitne kvarove. Recimo BMW ima ozbiljan problem sa benzinskim motorima koji troše ulje, kod kojih nema generalnog remanota već mora da se zameni ceo motor što apsolutno znači da ga ne treba ni kupovati jer nov motor košta više od prosečnog polovnog auta.
Kralju nemas ti pojma sto se tice Bmw...kakvo trosenhe ulja...hoce model e39 520i m52b20 da trosi malo al neprimetno...dolivanje po pola litra na mesec ipo dana...ali i to je pretezno snazan motor redni sestak sa 24v...malo je slabiji za tu karoseriju verovatno zbog toga se i desava mali gubitak ulja...je za tu skoljku tj model je bar m52b25 od 192konja idealan ...poteze i nosi top...
Toliko auto sam se namjenjao,mnogo jako skupih auta i tvrdim odgovorno da nema idealan i nekvarljiv auta!Merzedes E350 D 25 000 kolometara mi je zaribao prilikom obilazenja na auto putu na brzini od 160 km/h,u San Remu u koloni,guzvi mi se pregrijao BMW 535 d ,68000 kilometara ,a fiatići od pesto eura pored mene i rade kao doksa .Ebeš auto,nema tu pravila,samo kako ko iskustvo napravi i po tome ocjenjuje!Njemački TÜV nije po meni relevantan,tamo prave tehnički,a to zavisi od odrzavanja auta!ADAC je neko koga treba uvaziti,jer oni su zaduzeni za statistiku kvarova na putevima!
Na stranu pristranost, Renault talisman, Peugeot 508, KIA Optima (facelift,zadnja serija), Lično ih vozio najmanje dve godine,
Švabe su izvikane, budimo realni
Svabama daleko kepa kuca. Od kad imam HONDU je ne znam za kvarove..Sa svabama sam nekad davno vise bio u servisu nego u voznji..Svapsko smece vise nikad.
BMW e34 525i motor m50b25 141kw/192konja iz 91 god...ide kao nevreme i sve funkcionise super...tako da bembara je bembara...nju vozim i nemam nameru da je menjam
Vozim novi Volvo XC90, presao sam 100000km sa njim za tri godine, od toga sam sest meseci proveo po majstorima. Los servis kod nas, nepouzdana elektronika, crevo dodatnog pritiska mi je menjano tri puta do sad.... bliss mi ne radi, dpf filter promenjen, egr ventil promenjen........ Lep i siguran auto dok ne pocne da se kvari... a onda kuku majko, delovi i servis uzasno skupi, servis los
Cccc
Audi A6 limuzina 2.o dizel 177 PS. 2011 godište 160000 km prešao s njime samo tankam I radim servise redovno nikakvih problema, ni eura nisam dao na popravke, svaki tehnički do sada bez greske.
Podelite komentar
glisa
Mečka,pa sve ostalo,i tačka.
Podelite komentar
Boki
Mislim da je dve godine besmisleno kratak period za ocenjivanje pouzdanosti. Tu se mogu oceniti fabričke greške i propusti u kontroli proizvoda. Treba gledati automobile koji su prešli 300.000 km i više, pa odrediti koji je najpouzdaniji, koji najviše novca izbija iz džepa. Takođe je kvar kao kvar manje bitan ako je njegova popravka jeftina i uspešna. Postoje kvarovi koji su izuzetno skupi i automobili sa takvim kvarovima se ne mogu svrstati u pouzdane bez obzira što nemaju sitne kvarove. Recimo BMW ima ozbiljan problem sa benzinskim motorima koji troše ulje, kod kojih nema generalnog remanota već mora da se zameni ceo motor što apsolutno znači da ga ne treba ni kupovati jer nov motor košta više od prosečnog polovnog auta.
Podelite komentar
Kosta
@Boki
Kralju nemas ti pojma sto se tice Bmw...kakvo trosenhe ulja...hoce model e39 520i m52b20 da trosi malo al neprimetno...dolivanje po pola litra na mesec ipo dana...ali i to je pretezno snazan motor redni sestak sa 24v...malo je slabiji za tu karoseriju verovatno zbog toga se i desava mali gubitak ulja...je za tu skoljku tj model je bar m52b25 od 192konja idealan ...poteze i nosi top...
Podelite komentar
Neobičan Republika Srpska
Toliko auto sam se namjenjao,mnogo jako skupih auta i tvrdim odgovorno da nema idealan i nekvarljiv auta!Merzedes E350 D 25 000 kolometara mi je zaribao prilikom obilazenja na auto putu na brzini od 160 km/h,u San Remu u koloni,guzvi mi se pregrijao BMW 535 d ,68000 kilometara ,a fiatići od pesto eura pored mene i rade kao doksa .Ebeš auto,nema tu pravila,samo kako ko iskustvo napravi i po tome ocjenjuje!Njemački TÜV nije po meni relevantan,tamo prave tehnički,a to zavisi od odrzavanja auta!ADAC je neko koga treba uvaziti,jer oni su zaduzeni za statistiku kvarova na putevima!
Podelite komentar
Ali iskreno
Na stranu pristranost, Renault talisman, Peugeot 508, KIA Optima (facelift,zadnja serija), Lično ih vozio najmanje dve godine, Švabe su izvikane, budimo realni
Podelite komentar
SRBIN
@Ali iskreno
Svabama daleko kepa kuca. Od kad imam HONDU je ne znam za kvarove..Sa svabama sam nekad davno vise bio u servisu nego u voznji..Svapsko smece vise nikad.
Podelite komentar
Kosta
BMW e34 525i motor m50b25 141kw/192konja iz 91 god...ide kao nevreme i sve funkcionise super...tako da bembara je bembara...nju vozim i nemam nameru da je menjam
Podelite komentar
Ccc
Volvo , pa ostali neka se poredaju kako zele ! Vozim Volvo godinama i nikad ni jedan jedini kvar , samo servis i vozi Misko !
Podelite komentar
Vlada
@Ccc
Vozim novi Volvo XC90, presao sam 100000km sa njim za tri godine, od toga sam sest meseci proveo po majstorima. Los servis kod nas, nepouzdana elektronika, crevo dodatnog pritiska mi je menjano tri puta do sad.... bliss mi ne radi, dpf filter promenjen, egr ventil promenjen........ Lep i siguran auto dok ne pocne da se kvari... a onda kuku majko, delovi i servis uzasno skupi, servis los
Podelite komentar
Vladimir
Nekako na pomen nemačkih automobila asocijacija mi je praziluk.
Podelite komentar
Kiza
@Vladimir
Nemas ti pojma sta je dobro
Podelite komentar
Miki
Mercedes ubedljivo najbolji auto, nedavno sam ga vozio u mms rent a caru, nadam se da cu ga priustiti jednom.
Podelite komentar