Auto mora da bude iz Nemačke, a ovi su ubedljivo najkvalitetniji

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika glisa
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Cccc

    15. novembar 2020 | 03:34

    Audi A6 limuzina 2.o dizel 177 PS. 2011 godište 160000 km prešao s njime samo tankam I radim servise redovno nikakvih problema, ni eura nisam dao na popravke, svaki tehnički do sada bez greske.

  • glisa

    14. novembar 2020 | 23:10

    Mečka,pa sve ostalo,i tačka.

  • Boki

    14. novembar 2020 | 07:10

    Mislim da je dve godine besmisleno kratak period za ocenjivanje pouzdanosti. Tu se mogu oceniti fabričke greške i propusti u kontroli proizvoda. Treba gledati automobile koji su prešli 300.000 km i više, pa odrediti koji je najpouzdaniji, koji najviše novca izbija iz džepa. Takođe je kvar kao kvar manje bitan ako je njegova popravka jeftina i uspešna. Postoje kvarovi koji su izuzetno skupi i automobili sa takvim kvarovima se ne mogu svrstati u pouzdane bez obzira što nemaju sitne kvarove. Recimo BMW ima ozbiljan problem sa benzinskim motorima koji troše ulje, kod kojih nema generalnog remanota već mora da se zameni ceo motor što apsolutno znači da ga ne treba ni kupovati jer nov motor košta više od prosečnog polovnog auta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA