Vreme je da ponovo imamo nas narodni autic koji bi bio po povoljnoj ceni dostupan svim gradjanima jer to električna Panda sa veoma visokom cenom nece biti i ekonomicnije je da imamo svoj narodni autic i pare ostaju kod nas nego da uvozimo krseve iz inostranstva
Kad sam bio mali pevao sam Jugo moja tugo....A jugom me vodili svuda i imao sam lepo detinjstvo! Mnogo lepse nego sada moja deca u Audiju...Bilo neko lepse vreme moglo se ici gde pozelis, ljudi se druzili...A sad prpa od druzenja, samo on line....
Da li je "najgori" ili "najbolji" ? Teško je odgovoriti, neki su ga poredili sa vozilima veće klase, vozili ga bez servisiranja, lomili, itd. Njima je za sigurno "najgori". Ali ako realno pogledamo to je bilo vozilo koji je mogao da priušti jedan klasičan Jugosloven, nije imao el.podizace, grejače sjedišta, panorama krov i sl. , ali je imao dušu, auto koje su sklapali većinom ručno kolege iz zavoda "Zrvena zastava", auto koje je prodavan i u Americi (Ali pored ondašnjih Američkih vozila sasvim logično da im nije valjao). Ne mogu moje mišljenje nikom nametat, ali mogu reć da smatram da je to jedan dragulj koji nam je ostao kao uspomena na zajedničku državu Jugoslaviju po kojoj je i dobio ime.
Sad vam valja pre je los! To pokazuje kako je bio trazen i cenjen ,svi ste zeleli Golfa polovnjaka pre nego nov Yugo.
O pokojniku sve naj bolje danas govorite.
Ja sam ga vozio od 18 do 24.I služio me je super,išao na more,vozio se po gradu.Većina ga pljuje,a ta većina se vozila autobusom.Barem pričam za moje drugare iz kraja
Zato što ga niko nije održavao, vozi vozi dok se nešto ne pokvari a i tada popravi za male pare.. auto kao i svaki drugi, služio je svojoj svrsi dok je trebalo. Idi kupi polupanu nalickanu lomatinu uvezenu sa zapada kojoj 3 puta vraćana kilometraža i umišljaj kako voziš dobar auto...
Hiljadu puta bolji od raznih krntija koje se sada kotrljaju našim dtumovima. Vozili smo nova kola, delove kupovali na trafici po ceni kutije cigareta i šta nam je falilo? Sada za ove krntije deo košta polovinu plate i voziš krš pa svako malo desi se nesreća iz 'nepoznatih razloga'.
Dejan
Vreme je da ponovo imamo nas narodni autic koji bi bio po povoljnoj ceni dostupan svim gradjanima jer to električna Panda sa veoma visokom cenom nece biti i ekonomicnije je da imamo svoj narodni autic i pare ostaju kod nas nego da uvozimo krseve iz inostranstva
Podelite komentar
Čiča
Od tada više ne pravimo kola. Od tada motamo kablove.
Podelite komentar
Majstor
Dovoljno govori pesma zabranjenog pušenja jugo45 bolji standard bio nego, a sad poginulo u saobraćajkam more.jurcanje.
Podelite komentar
Max
Kad sam bio mali pevao sam Jugo moja tugo....A jugom me vodili svuda i imao sam lepo detinjstvo! Mnogo lepse nego sada moja deca u Audiju...Bilo neko lepse vreme moglo se ici gde pozelis, ljudi se druzili...A sad prpa od druzenja, samo on line....
Podelite komentar
Max
Sta se sve radilo u ,,Gisi'' ....Ej i gde se sve stizalo.....Jos mi je u usima zvuk 45 ice u 4 vrtoj brzini na otvorenom....
Podelite komentar
Rakica
Jugo auto kad sam se zaposilo 85godine dobra plata i Mogo svako kupiti auto moje mladosti ljubavi
Podelite komentar
PP
Da li je "najgori" ili "najbolji" ? Teško je odgovoriti, neki su ga poredili sa vozilima veće klase, vozili ga bez servisiranja, lomili, itd. Njima je za sigurno "najgori". Ali ako realno pogledamo to je bilo vozilo koji je mogao da priušti jedan klasičan Jugosloven, nije imao el.podizace, grejače sjedišta, panorama krov i sl. , ali je imao dušu, auto koje su sklapali većinom ručno kolege iz zavoda "Zrvena zastava", auto koje je prodavan i u Americi (Ali pored ondašnjih Američkih vozila sasvim logično da im nije valjao). Ne mogu moje mišljenje nikom nametat, ali mogu reć da smatram da je to jedan dragulj koji nam je ostao kao uspomena na zajedničku državu Jugoslaviju po kojoj je i dobio ime.
Podelite komentar
Zic
@PP
Dobio je ime po vetru a ne po drzavi.
Podelite komentar
milan
ovaj auto ima dušu pravili ga ljudi a ne roboti.
Podelite komentar
TnT
Sad vam valja pre je los! To pokazuje kako je bio trazen i cenjen ,svi ste zeleli Golfa polovnjaka pre nego nov Yugo. O pokojniku sve naj bolje danas govorite.
Podelite komentar
Stanko
Dobar je to auto bio.
Podelite komentar
Bojan
Najbolji auto na svetu. Vozio Yuga 5-6 godina i obisao pola Srbije i nikada nije zakazao. Redovno ga odrzavao i popravljao na vreme i terao je...
Podelite komentar
Go go
Temperamentni malisa, vozio me na sve strane sveta, nikad izneverio.
Podelite komentar
ГЦГ
У њему сам први пут... тако да је за мене најбољи ауто на свијету
Podelite komentar
Bokara
Ja sam ga vozio od 18 do 24.I služio me je super,išao na more,vozio se po gradu.Većina ga pljuje,a ta većina se vozila autobusom.Barem pričam za moje drugare iz kraja
Podelite komentar
Mihailović
Da, bio jeftiniji nego za nas, mi smo kupovinom Yuga platili i ono šta su davali jeftinije Amerikancima...
Podelite komentar
dragan
Najgore auto na svetu
Podelite komentar
Zašto
@dragan
Zato što ga niko nije održavao, vozi vozi dok se nešto ne pokvari a i tada popravi za male pare.. auto kao i svaki drugi, služio je svojoj svrsi dok je trebalo. Idi kupi polupanu nalickanu lomatinu uvezenu sa zapada kojoj 3 puta vraćana kilometraža i umišljaj kako voziš dobar auto...
Podelite komentar
Gile
@dragan
Menjač je bio živi očaj,za ostalo ne bih da zalazim u detalje,sve u svemu simbol jednog bezbrižnijeg i daleko prošlog vremena.
Podelite komentar
Nostalgija
@dragan
Hiljadu puta bolji od raznih krntija koje se sada kotrljaju našim dtumovima. Vozili smo nova kola, delove kupovali na trafici po ceni kutije cigareta i šta nam je falilo? Sada za ove krntije deo košta polovinu plate i voziš krš pa svako malo desi se nesreća iz 'nepoznatih razloga'.
Podelite komentar
Volim i ja Vas
@dragan
Dragane ,sta je sa gramatikom, cccccc?
Podelite komentar
Lejla
Jugo...simbol jednog vremena...dalekog i bezbrižnog...
Podelite komentar