Gde završavaju "krševi" iz Zapadne Evrope? Odgovor nije baš onakav kakvav ste mislili
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Da bi se smanjilo zagađenje od strane starih automobila treba povećati njihov vek trajanja, smanjiti produkciju. Imajući u vidu visok nivo razvijenosti ne treba forsirati dalje unapređivanje već raditi na kvalitetu. Mislim da bi potpuno razumljivo bilo da auto koji košta 30.000 evra traje bar 30 godina, a ne da za 15 postane otpad...
Miki
Zavrsavaju kod nas...ali ja sam odustao od kupovine polovnjaka...srecom ne treba mi auto svaki dan, uzmem taksi ili za dalji put kad moram onda mms rent a car.