≫
Predstavljen novi Hummer na struju sa 1.000 "konja" snage
≫
Za pogon su zadužena tri elektromotora ukupne snage 746kW, odnosno 1.014 "konja", koji ostvaruju maksimalni obrtni moment od čak 15.592Nm
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Om
Naravno da je lakse nadolijevanje, pogotovo ako zivis u zgradi a nemas svoju garazu i ne vjerujem da za pet sekundi prikopcas i otkopcas s punjenja i jos treba cekat samo punjenje i razmisljat na dnevnoj bazi o stanju napunjenosti, kapacitet baterija na hladnom opada, definitivno je lakse natocit za par minuta i slobodan si na duze vrjeme osim ako nemas neki v8 koji trosi 25l
Boki
Domet mu je 300 i nešto km. Znate li kolika je potrošnja energije na off road terenu? Terenac koji troši 10l benzina na putu, na terenu može trošiti i 50l, razlog je to što se kreće na velikom gasu brzinom od 5 - 10 km/h. To znači da bi ovaj Hummer umesto 300, kroz šumu prešao jedno 50 km. Ako je šuma dugačka 100 km to je to, tačno bi u pola šume ostao.
Elektro-vozač
Nije *kapacitet* punjenja 350 kW već najveća moguća snaga (ograničenje). 800V ili bilo koji drugi maksimalni/nominalni napon ne utiče na brzinu punjenja - utiču snaga, održavanje te snage ili "kriva snage punjenja" i efikasnost. 350 kW je najverovatnije moguće samo kratkotrajno. Punjenje nije problem sa električnim automobilima na način na koji neki misle. Daleko je veći problem neophodnost maltretiranja odlascima do benzinskih pumpi, čekanju, točenju, plaćanju i povratku, ali 10 minuta za 160 km ne znači 30 minuta za 480 km. Punjenje baterija je brže dok su prazne, usporava kako se pune iz raznih razloga.