Predstavljen novi Hummer na struju sa 1.000 "konja" snage

 
 
 ≫ 
  • 11

Za pogon su zadužena tri elektromotora ukupne snage 746kW, odnosno 1.014 "konja", koji ostvaruju maksimalni obrtni moment od čak 15.592Nm

Američka kompanija General Motors predstavila je novu verziju kultnog vojnog i civilnog terenca Hummer, koji je u ovoj inkarnaciji dobio futuristički dizajn i snažan električni pogon.

Kao i kod prethodnih modela, reč je o velikom i robustnom terencu, konstruisanom za vožnju teškim terenima, što se i na prvi pogled može uočiti po točkovima prečnika 35-inča, sa velikim Goodyear Wrangler All Territory gumama. Kakvo je ovo vozilo govori i podatak da je Hummer EV u stanju da savlada vodenu prepreku dubine 610 milimetara, kao i da mu adaptivno vazdušno ogibljenje omogućava povećanje klirensa od 150 milimetara.

Hummer je opremljen specijalnim sistemom upravljanja na sva 4 točka - CrabWalk, koji omogućava prednjim i zadnjim točkovima da se istovremeno, pod istim uglom zakrenu u istu strane, što vozilo omogućava dijagonalno kretanje pri malim brzinama.

Novi Hummer je opremljen sistemom od čak 18 kamera koje vozaču pružaju savršen sliku terena po kome se kreće. Unutrašnjost je jednostavno i praktično dizajnirana i opremljena sa dva multimedijalna ekrana komandne table i infotejnment sistema.

Za pogon su zadužena tri elektromotora ukupne od 746kW, odnosno 1.014KS, koji ostvaruju maksimalni obrtni moment od čak 15.592Nm. A to znači da je grdosija teška 2.340 kilograma sposobna za postizanje neverovatnih performansi. To znači da mu je iz mesta do 60 milja na sat (0 - 96km/h) potrebno samo 3 sekunde.

Motore napajaju sa kapacitetom punjenja od čak 350kW, koji vozilu daju autonomiju kretanja od 350 milja, odnosno 563 kilometra, GM tvrdi je brzo punjenje od 800 volti u stanju da za desetak minuta dovoljno dopuni baterije da veliki trenac pređe još 160 kilometara.

Novi Hummer će biti ponuđen u nekoliko verzija, od kojih će se jeftinije kasnije pojaviti na tržištu. Tokom 2021. godine počeće prodaje najopremljenijeg modela, sa Edition 1 paketom opreme, po ceni od 112.595 dolara.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    26. oktobar 2020 | 20:52

    Domet mu je 300 i nešto km. Znate li kolika je potrošnja energije na off road terenu? Terenac koji troši 10l benzina na putu, na terenu može trošiti i 50l, razlog je to što se kreće na velikom gasu brzinom od 5 - 10 km/h. To znači da bi ovaj Hummer umesto 300, kroz šumu prešao jedno 50 km. Ako je šuma dugačka 100 km to je to, tačno bi u pola šume ostao.

  • Elektro-vozač

    26. oktobar 2020 | 18:23

    Nije *kapacitet* punjenja 350 kW već najveća moguća snaga (ograničenje). 800V ili bilo koji drugi maksimalni/nominalni napon ne utiče na brzinu punjenja - utiču snaga, održavanje te snage ili "kriva snage punjenja" i efikasnost. 350 kW je najverovatnije moguće samo kratkotrajno. Punjenje nije problem sa električnim automobilima na način na koji neki misle. Daleko je veći problem neophodnost maltretiranja odlascima do benzinskih pumpi, čekanju, točenju, plaćanju i povratku, ali 10 minuta za 160 km ne znači 30 minuta za 480 km. Punjenje baterija je brže dok su prazne, usporava kako se pune iz raznih razloga.

  • Om

    27. oktobar 2020 | 16:53

    Naravno da je lakse nadolijevanje, pogotovo ako zivis u zgradi a nemas svoju garazu i ne vjerujem da za pet sekundi prikopcas i otkopcas s punjenja i jos treba cekat samo punjenje i razmisljat na dnevnoj bazi o stanju napunjenosti, kapacitet baterija na hladnom opada, definitivno je lakse natocit za par minuta i slobodan si na duze vrjeme osim ako nemas neki v8 koji trosi 25l

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA